Arnold guvenør

  • Quote

    Originally posted by DEVIL_DK


    Jeg tror godt de kunne vælge en sort tror bare ikke han ville leve længe
    det er jo usa.


    Teoretisk måske, men tror aldrig det vil ske for som du selv siger, så er det USA.... Det samme er nok gældende for en kvinde... Som dog har større chance selvom jeg tror den er lille...

  • Quote

    Originally posted by Bauner
    Tror nu ikke det er et krav at være gift for at blive præsident i USA.
    Kunne være helt fedt med en "sort" præsident eller en kvinde.
    I mine øjne var Harry S. Trumam den bedste præsident de har haft ;( og den dårligeste JFK, omend nok den mest kendte og populæreste.


    Mener det står i deres forfatning at man SKAL være gift hvis man skal være præsident, men skyd mig ikke hvis jeg husker forkert. Det kan jo ske. *G* :))


    Den bedste var Nixon... *G*... Ej... Den bedste ? Hmm.... Venter stadig... :))


  • Det det kan vi se :]

  • Det er bestemt ikke værre end at A.Fogh er valgt i Danmark.
    Den slags groteske og bizarre resultater kan kun betyde at folk ikke giver meget for demokratiets troværdighed.....
    (det er selvfølgelig sagt med øjnene rettet mod de emner der er at vælge imellem)

  • Ja.. jeg er sgu fucking lige glad med dem derovré.. bare de passer sig selv, så..


    Men problemet er at jeg hader amerika.. hm.. de tror de kan bestemme, nej hvis det stod til mig skulle vi gå i krig mod USA, sammen med korea. Så skulle de fandme få A-BOMBS ! X(

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Originally posted by sJQLUND
    Ja.. jeg er sgu fucking lige glad med dem derovré.. bare de passer sig selv, så..


    Men problemet er at jeg hader amerika.. hm.. de tror de kan bestemme, nej hvis det stod til mig skulle vi gå i krig mod USA, sammen med korea. Så skulle de fandme få A-BOMBS ! X(


    Synes jeg så lige er ekstremt nok. Det er jo en terrorists tankegang.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by sJQLUND
    Ja.. jeg er sgu fucking lige glad med dem derovré.. bare de passer sig selv, så..


    Men problemet er at jeg hader amerika.. hm.. de tror de kan bestemme, nej hvis det stod til mig skulle vi gå i krig mod USA, sammen med korea. Så skulle de fandme få A-BOMBS ! X(


    hmm... syg holdning efter min mening :]

  • Well, der er jo grænser for hvor meget man som elev i 9. klasse i den danske folkeskole ved :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • jeg syns ik man skal dømme ham på forhånd...måske er der mange der har valgt ham pga. han har været "sej" i sine skuespilsroller (bortset fra filmen 'junior'), men han bør da ikke hades bare for det...folk har slet ik set noget om hans evner irl, så det er da noed pis at sidde og fordømme ham... :rolleyes:


    personligt har jeg absolut INGEN anelseom hvordan han vil være som guvenør, men jeg syns da egentlig alligevel det er en sjov tanke at han vil være det...men det ville da være endnu cool'ere med en som Adam Sandler som præsident....eller måske Jim Carrey for den sags skyld...hehe :));)

  • Quote

    Originally posted by sJQLUND
    Ja.. jeg er sgu fucking lige glad med dem derovré.. bare de passer sig selv, så..


    Men problemet er at jeg hader amerika.. hm.. de tror de kan bestemme, nej hvis det stod til mig skulle vi gå i krig mod USA, sammen med korea. Så skulle de fandme få A-BOMBS ! X(


    Øhh javel ja.
    Usa kommer med 2 kampvogne og en flok Green barets
    og så vifter lille Danmark med det hvide flag.
    Jeg har været på øvelser sammen med den
    amerikanske hær. Dem ville du ikke ønske at blive
    uvenner med, kan jeg love dig for. De har noget
    grej, der siger spar to til det gamle skrammel vi
    har her.
    Jeg har også været i byen med nogle stykker af dem.
    Dem jeg var sammen med, var nogle herlige gutter
    og gutinder ;)


    Jeg tror ikke du er helt klar over, hvad du siger ? ;)

  • Når man siger "gutter" om mænd ...


    "Dem jeg var sammen med, var nogle herlige gutter
    og gitter" ...


    Eller ...


    Ligemeget!

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by sJQLUND
    Ja.. jeg er sgu fucking lige glad med dem derovré.. bare de passer sig selv, så..


    Men problemet er at jeg hader amerika.. hm.. de tror de kan bestemme, nej hvis det stod til mig skulle vi gå i krig mod USA, sammen med korea. Så skulle de fandme få A-BOMBS ! X(


    Skær lige lidt ned på svampene, eller hvad fanden du er på.
    Du er vidst ikke lige helt klar over konsekvenserne af et A-bombe angreb.....


  • Enig - forskruet knægt der ikke har nogen sans for virkelighedens realiteter.
    Vil dog lige påpege, at dem jeg har været på øvelse med (på havet) ikke var overbevisende. Men fedt gear de har.


  • He he... Er ligemeget bare meningen var tydelig nok.
    Den ene af "gutinderne" var tidligere stripper.
    Når hun stod og dansede med en skulle man til at
    lave matematikopgaver i hovedet, for ikke at blive afsløret. :O
    Var den vildeste nat i hele mit liv :T
    Hende ville jeg gerne have importeret, men hun ville ikke ;(

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    he he nej det er han tydeligvis ikke ;)


    Hehe, det er noget i den stil der kan pisse mig af. Det er et frit land osv., men der er vel nogle grænser. Hvis han gad kigge i sin historiebog og læse om følgerne af Hiroshima og Nagasaki i 45
    ville ville han måske lige tænke sig en ekstra gang om ?(?(
    Røg vidst lidt af sporet. Arnold skal nok klare skærene på en eller anden måde.

  • Ved ikke rigtig hvad jeg skal sige til det. På min ene skulder, sidder en lille rød satan (Ligner Devil herindefra :D) og fortæller mig, at dette cirkus bare er til for at forstærke Arnold's ego, og egentlig bare eksister for medierne skyld - og desuden bare beviser hvor tegneserieagtigt og hjerneforladt Amerika er. Minder mig lidt om dengang Jakob Haygaard kom i folketinget, med løfter om medvind på cykelstierne osv osv.


    På min anden skulder, sidder en lille hvid satan i pyjamas med skæg, og fortæller mig at Arnold egentligt er en meget kompetent person. Uanset hvad man synes om ham, må man da ubetinget tage hatten af for ham. Der er ikke mange der har opnået hvad han har. Alene hans beslutsomhed og stædighed i bodybuildingdagene, siger lidt om hans personlighed og at han er lidt af en "go-get'er". Ligeledes hans skuespiller-karriere, som nok alligevel skyldes hans bodybuilding - for han var nok ikke meget værd i Conan, hvis han vejede 80kg :D