Tweakers i Second Life?

  • Der er ingen mangler i Beginner's Guide.


    Idéen med dén er, at forklare hvad konceptet med MMO er. Altså at mange spillere spiller i den samme verden.


    Det er jo dén betydning der ligger i de første tre bogstaver i forkortelsen MMO(RPG).


    Alle MMORP, MMORPG, MMOFPS osv. er jo MMO-spil, men betegnelsen MMO er dårlig til at beskrive et spil, da det som sagt er en overkategori.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carlsen
    Ej hvor er I småpige sure.


    Jeg har selv undret mig over det, men mener også bestemt at det er et MMORPG. Ret fesent at Blizzard ikke færdiggører beskrivelsen i beginner's guide på sitet, når det nu står i FAQ'en :))
    Fik den samme grafik stukket i ansigtet i sin tid :P


    Prectar, skal vi stadig ud og køre politibil i Barrens? :))


    Ja det er lidt mærkeligt, men jeg bøjer mig i støvet for alle de andre, jeg har åbenbart ikke mange hjerneceller at gøre godt med :P Ville personligt selv have sagt det var et MMORPG, men blizzard fik mig jo på andre tanker ;)


    Og jo, vil da gerne tage en tur i den politibil der, men ville nu hellere bare se en GM ;)


  • På hvilken måde fragiver du dig noget positivt til topic ved at hakke ned på Prectar? Slap af mand, det er et fucking spil, ikke verdens ende.