Afslag i pris eller ej?

• Jeg takker for jeres engagement i min tråd.

Der er kommet en afslutning på sagen.

Lumske har skrevet en PM hvori han skriver at jeg skal stoppe mit whining, og at jeg ikke får noget afslag eller han vil lade handlen gå tilbage...

Jeg syntes Lumske`s valg af brugernavn er meget passende...

• pimpf viste mig den selv. jeg tænkte bar jeg ville forsvare mig.

jeg er sku ligeglad med hvad i siger, jeg er en ærlig sælger, jeg kan bare ikke se at det kan være min skyld, jeg gjorde opmærksom på defekten og sagde det videre ejg havde fået a vide og det passede så ikke, fair nok, han ville have 300kr, jeg synes ikke over 10% er fair for noget der ikke påvirker performancen, så jeg tilbød ham 100-150, som han afslog, så kan jeg ikke se jeg har været urimelig, køber afslog selv mit tilbud og jeg mødte ham på mellemvejen.

desuden kan man ikke gå rettens vej med sådan noget her. bar lige info
    ligesom man kan aftale en handel med en person, få dem til at overføre penge før man sender og så skride, der er ikke noget man kan gøre ved det af rettens vej så vidt jeg ved.

og en sidste ting, recruit, fuck dig ! så let kan det siges, i det mindste stod jeg frem og sagde det var mig, jeg ku sku da bare ha ladt som ingenting eller ignoreret køber, men jeg har sku prøvet, nu gider jeg ikke mere !

ja flot pimpf, manipuler med hvad jeg har sagt. du skulle prøve at citere folk rigtigt i stedet for at uddrage hvad du finder passende, så det kan gavne dit standpunkt.

• Nu mener jeg nu nok købeloven også har en vis betydning i privatsalg. Sagen er bare den, at tingene ikke er sådan at bevise. Kan selvf. tage fejl? (Burger, du ved det)...

Personligt, så synes jeg nu de 300 kr. lyder fair.

• hmm det kan godt være, mente jeg bare ikke.

men det gjorde jeg ikke, med hensyn til de 300, derfor mødte jeg ham på halvvejen hvilket jeg syntes var fair. at han afslog kan da ikke gøre mig til skurken !

Originally posted by lumske
    og en sidste ting, recruit, fuck dig ! så let kan det siges, i det mindste stod jeg frem og sagde det var mig, jeg ku sku da bare ha ladt som ingenting eller ignoreret køber, men jeg har sku prøvet, nu gider jeg ikke mere !

he he der er nok en der hurtig bliver sur :crazyeyes:
    1 ting vil jeg da give dig. Det var flot gjort at stå frem. Men det kan køber bare ikke bruge til meget.
    Hvis du ikke mener at det er et problem med den vare du har solgt, så kunne du jo bare lade handlen gå tilbage. Også sælge den igen, og denne gang måske uden problemer. :roller:

• Lumske, hvad er det lige du mener at jeg har manipuleret med???
    Læs tråden igennem igen og fortæl lige hvor jeg har fortalt en usandhed.
    Hvis du igen hentyder til du har fortalt at det kunne vaskes af og jeg har skrevet det kunne tørres af, tager jeg gerne den kæmpefejl på mig. Det kan sådan set være lige meget!

Faktum er at det IKKE kan fjernes!

En ting har du ret i, den hvide streg går ikke ud over performancen på maskinen, men en 4 cm lang hvid streg næsten midt på skærmen er da møghamrende irriterende at se på!!! Derfor ville jeg ikke lade mig spise af med sølle 100-150 kr, det er da klart!

Det er nogenlune det samme hvis du købte en bil og den havde en lang ridse tværs over motorhjelmen og du havde fået af vide af sælger

" Den kan du bare tørre af med en våd klud" og så viser det sig at ridsen var 1 cm dyb og på ingen måde kunne fjernes.

Jeg tror nu godt at Lumske kan se det rimelig i at jeg kræver 300 kr tilbage men nu vil han bare ikke give sig...

• Til at starte med vil jeg godt bede dig holde en sober tone, "F*ck dig" osv. kommer man ikke ret langt med på tweak.dk.

Og fordi du har haft en eller anden inkompetent person til at vudere at stregen godt kan vaskes af, og det så viser sig den ikke kan, er det da stadig dit problem? det er da efter min mening, ihvertfaldet ikke PimpF der skal stå med problemet. Ja det er pisse surt osv. men det er dig der har givet misinfo, også selvom du har gjort det i god tro!

PimpF: Jeg ville klart lade handlen gå tilbage.

My 5 cent

• nu ved jeg ikke rigtig med dig, men jeg regnede egentlig recruits smiley med to fuckfingre for nogenlunde det samme som jeg sagde til ham. men okay jeg kan jo bare se syner.

jeg gider ikke diskutere det mere, jeg ville ha mødtes på halvvejen, men det ville pimpf ikke, og det forstår jeg ærligt talt ikke, siden at de 300kr jo ikke er nok til at reperere noget, så kan det ikke være hensigten med de penge, altså er det "bare" et plaster på såret, så det behøves jo ikke være 300kr, det ku lige så godt være 150kr. så jeg for står ikke, du ikke vil "spise dig af med" 150kr.
    jeg synes ikke den "ris" generet mig overhovedet når den var tændt, så jeg har ingen intentioner om at betale dig over de 150kr.

jeg mente pimpf at du trækker de dele ud af sammenhængen der gavner din sag, jeg ahr tilfældigvis beskeden i kan da lige få den:
    "det kan jeg også, det er sjovt ikke, men det viste jeg ikke, altså for du ikke et afdrav. jeg har villet mødes på halvvejen, men det vil du tydeligvis ikke, så der stopper min opbakning af tilbage betallingen !!!!! det er din fejl vi ikke blev enige om noget, stop med at weine !"
    og det du så havde sagt var, at jeg havde sagt jeg ikke ville betale dig og at du skulle stoppe med at weine, det er da overhovedet ikke det samme som der står der !

• Hvis du nu kan "se syner" på en smiley, er det så ikke muligt at du osse har "hørt syner" da du snakkede med "fagmanden"?

Lumske, du kører rundt i det og vil tydeligvis ikke stå ved din fejl.

Jeg må bare se på sagen hvor en sælger ikke er ærlig ang. en vare. Det er en af de risiko der er når der handles privat.
    Men fremover må jeg bare gå udenom en handel med dig, og folk må gøre op med sig selv om de tør handle med dig.

Originally posted by PimpF
    Hvis du nu kan "se syner" på en smiley, er det så ikke muligt at du osse har "hørt syner" da du snakkede med "fagmanden"?

Lumske, du kører rundt i det og vil tydeligvis ikke stå ved din fejl.

Jeg må bare se på sagen hvor en sælger ikke er ærlig ang. en vare. Det er en af de risiko der er når der handles privat.
    Men fremover må jeg bare gå udenom en handel med dig, og folk må gøre op med sig selv om de tør handle med dig.

Ja desværre er der altid en risiko ved at handle privat. Heldigvis er de fleste handler jeg har lavet her på tweak gået godt. Og jeg har da både solgt og købt en del ting herinde efterhånden.

• "fagmanden" som du kalder ham var en som tdc havde sendt min computer til. han saggde det til personalet i tdc og de sagde det videre til mig, de ku så osse ha været dem der har hørt forkert. og nej jeg ved hvad jeg hørte !

• men det fint i ikke vil handle med mig, jeg står ved hvad jeg har sagt og i vil sku heller ikke høre på mig hvor gode mine argumenter så end var fordi i har besluttet at jeg er en lusket en, i læser tydeligvis ikke igennem hvad jeg skriver og gider heller ikke tage jer tid til at svare tilbage ordenligt i køre bare på det samme.
    men jeg overlever nok i ikke vil handle med mig, jeg kender jer ikke og der er omkring 1millliar andre på cyperspace jeg kan handle med !
    jeg kan ikke få jer til at se det fra min side, så jeg er ligeglad !

• Det var sq da dig selv der skrev til mig der var en fagmand der havde kigget på maskinen, det er ikke noget jeg kalder ham :pokey:
    Nu begynder du osse at antyde at det kan have været en kommunikationsfejl mellem personalet. Kan du ikke selv se nu hvor langt ude dine historier er???

Jeg lukker tråden nu, Lumske er simpethen for barnlig. Kom ind på tweak igen om nogle år når du er modnet lidt...

Endnu en gang, tak til jer andre for jeres interesse i tråden.