Xbox360 vs. Wii

  • Quote

    Originally posted by Boris


    Blu-hva'-for-noget.......LA-LA-LA-LA-LA.......Jeg kan ikke høre dig.
    Og hold så op med at nævne det inferiøre medie mere, ikk'........Godt så.......... Så snakker vi ikke mere om det.......


    Okay så, btw pæn blå bil... :D

  • Jo tak gutter,
    den er kanon fed, går klart ind for den :)
    Opera, Shop channel virker rigtig godt.
    Du kan f.eks sidde og streame og spille flash spil fra Youtube.


    - Styring er genial og anderledes, unik .. ja skal prøves.
    Klart ved og nyskabende konsol, grafikken er faktisk også fint, og sjov og nuttet som Nintendo er gode til.


    :)


    Er meget tilfreds med købet, gav 2200 i EBgames i Odense ink. en nunchuck og en Wiimote + WiiSports.


    /Mads.

  • Quote

    Originally posted by Svan


    Nu ikke for at sige noget men det er sku da også det vigtigste :D


    Ja det er nemlig fedt at svinge rundt med omskifteren til et segamaster system.


    Pure Graphics and Cool Gameplay is the way forward.


    Det Wii har opfundet findes også til PS2 men der er kun 2 spil til.
    Og der tracker den endda 2 hænder.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().

  • RAC gør Wii faktisk osse når nunchucken er tilsluttet, da der også er bevægelses sensor i den.


    Fik lige en "Wiimote" + en Classic Controller i dag :D


    Glæder mig til at spille sammen med kæresten.


    /Mads :)


  • For mig er gameplay bare så meget vigtigere end grafikken.
    Men sådan er vi jo forskelligt.


    Gad faktisk godt ha min gode gamle segamaster system igen.. det var os en super maskine :9xo

  • Quote

    Originally posted by Speedy23


    For mig er gameplay bare så meget vigtigere end grafikken.
    Men sådan er vi jo forskelligt.


    Gad faktisk godt ha min gode gamle segamaster system igen.. det var os en super maskine :9xo


    Jeg vil gerne have det hele lyd, grafik og gamplay selvfølgelig behøves ikke det hele være super grafik men skal mindst være middelmådig og værd at se på...

  • Quote

    Originally posted by Speedy23


    For mig er gameplay bare så meget vigtigere end grafikken.
    Men sådan er vi jo forskelligt.


    Gad faktisk godt ha min gode gamle segamaster system igen.. det var os en super maskine :9xo


    For mig er begge ting vigtige, gameplay er utrolig vigtigt for mig det tror jeg du har misforstået!!! Men jeg ville hade og købe en Wii og så finde ud af at den ikke er meget bedre end PS2 mht. grafikken.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Originally posted by RAC


    For mig er begge ting vigtige, gameplay er utrolig vigtigt for mig det tror jeg du har misforstået!!! Men jeg ville hade og købe en Wii og så finde ud af at den ikke er meget bedre end PS2 mht. grafikken.


    Men nu syntes jeg heller ikke Wii's grafik er middelmådig ;)