MSI P35 Platinium

Originally posted by DonRon
    ikke et svar man kan bruge til noget, og usb-flash virker ikke med NTFC ??
    hvem køre dog med fat32 det kan jo ikke håndterer filer stør ind 3G eller var det 4G

USB Flash diske virker da med NTFS, jeg vil bare også sige at det er dejligt at der er nogle producenter som laver noget andet (Asus har også en Live Update) en alt det der Live Update som hvis din windows går ned fucker din bios op.
    og Fat32 file begrænsning ligger ved 4GB minus 2byte.

You no longer need a floppy or anything, just an USB-stick. (with file system FAT or FAT32, NTFS is not supported)

ja 4G og et DVD5 image fylder 4.3G lol

msi og giga har også de andre bios flash muligheder

min windows xp går ikke ned, det mere om netted bliver cutted imens

• ja, men det hindre jo ikke en i at bruge sin gamle 64/128MB flash disk omformateret til Fat32 til at opdatere sin Bios med.
    Ved ikke lige hvor din quote kommer fra, men hvis GigaByte og MSI har samme mulighed som Asus med update inde fra Bios'en af, så er det til alle tider et bedre valg end at bruge en lige update funktion inde fra Windows af.

Originally posted by DonRon
    hmm.. det har jo kun 4 sata porte

løb de tør for porte under produktion eller så noget ??

jeg mener 1 til DVD drev så er der kun 3 tilbage til HDD.. damn det var ikke meget

Så er der os der bruger IDE til DVD:D

Ej men syntes heller ikke 4 er for meget...

Originally posted by Spyro
    Jeg har sgu aldrig hørt om et USB flash drev der kører med NTFS.. :boxed:

De kører da med Fat32!?

du kan bare omformatere/convertere dem til NTFS, men så får man bare nogle problemer med forsinket skrivning, hvis man har flyttet en masse filer over på den og så bare hiver disken ud af usb porten, så kan det være at alle filerne ikke er overført selvom windows siger de er, så det bedste er at have Fat32 på sin usb flash disk.

Originally posted by Cyclups
    du kan bare omformatere dem til NTFS, men så får man bare nogle problemer med forsinket skrivning, hvis man har flyttet en masse filer over på den og så bare hiver disken ud af usb porten, så kan det være at alle filerne ikke er overført selvom windows siger de er, så det bedste er at have Fat32 på sin usb flash disk.

Ja okay, point taken..

Men de kommer ikke ligefrem fra fabrikken med andet end Fat32. Det er mere der jeg vil hen. :)

Så hvis en BIOS ikke kan tage NTFS, er det jo knap så smart at omformatere sit Fat32 USB flash drev, om til NTFS. ;)

• :)
    min normale flash disk er NTFS, men som jeg også skriver så pleje man at have nogle gamle små flash diske liggende, så kan man bare bruge sådan en, størrelsen er jo ligemeget bios filer er jo normalt kun omkring en halv megabyte stor.

:)
    min normale flash disk er NTFS, men som jeg også skriver så pleje man at have nogle gamle små flash diske liggende, så kan man bare bruge sådan en, størrelsen er jo ligemeget bios filer er jo normalt kun omkring en halv megabyte stor.

True..

Jeg har så kun 1, på 128 MB.. Men den er fin til mine behov - selvom det en gang i mellem er lidt irriterende at skulle hive sin 2,5" eksterne harddisk frem (som skal bruge 2 USB stik). :roller:

Kunne være at man skulle investere i en lidt større USB pen.. :P

jeg tror at det var et generelt spørgsmål ud i det blå, men ja usb flash disk og en usb-pen er det samme.

Hov.. Kan da hurtigt se nu, at det var et spørgsmål og ikke en konklusion.. :P

My bad.. Det er rigtig hvad Cyclups siger. :)