MSI P35 Platinium

• Så kom det nye P35 MB endelig ;)...

Windows blev lagt ind i går aftes, og jeg er lige kommet hjem - endelige sommerferie! Kortet er smidt i, vand monteret (ikke ordentligt, derfor lortetemps), og jeg leger nu med BIOS vertion 1.0.. Jeg kan ikke lægge 1.1 ind, da den bare siger "BAD CHEKSUM" - nogle der har nogle ideer?
    Nå, men her er så det første result..

Screen Shot :)

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

Rettet 2 gange, sidst af Dare_Devil ().

Originally posted by Svan
    Hvorfor kun 443 FSB:D Har set de rammer 490 og deropad normalt... hehe

Ej ser sku rimlig nice ud, men nu har du jo også en "Special CPU" :ph34r:

:D

Hehe, tester ikke FSB, tester hastihed :D.. Men skal nok prøve at presse den lidt på FSB, men min CPU er ikke stabil højere end FSB 444 @ multi x 9...

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

• har du ikke Pi mod så man lige kan se mere præcist... :)

Men ellers er det sku et rimlig okay clock, men hvad med rammene ligger jo ikke engang på deres rated hastighed:D

har du ikke Pi mod så man lige kan se mere præcist... :)

Men ellers er det sku et rimlig okay clock, men hvad med rammene ligger jo ikke engang på deres rated hastighed:D

Link?

Rammene - de ligger da på næsten 900 MHz? :P.. Det er 800 MHz.. Så de er OCet :))

Originally posted by Cyclups
    her er et link til SuperPI 1.5XS
    http://www.techpowerup.com/dow…66/Super_PI_Mod_v1.5.html

hvad giver du af volt på cpu og chipset/FSB ?

Hehe - for at få den SuperPI stabil skal den have 1.725V, skal den være 100% TAT stabil skal den have sindssyge 1.775V :crazyeyes:...

.. men LOAD bliver aldrig mere end små 83C :))

Originally posted by Cyclups

ja det er HOST HOST en smule volt ;)
    hvad kan du få den op på med mere civiliseret volt altså 1.45v-1.5v

Civiliseret? Hvad snakker du om? Min bios går da helt op til 2.1V? :crazyeyes: :))

Ej, ved 1.5V kan vist den løbe omkring 3.800 MHz ;)

Originally posted by Dare_Devil

Civiliseret? Hvad snakker du om? Min bios går da helt op til 2.1V? :crazyeyes: :))

Ej, ved 1.5V kan vist den løbe omkring 3.800 MHz ;)

Hvad silva´n har du ikke 1000MHz CAS4 ram? Troede jeg sku:D

Hvad silva´n har du ikke 1000MHz CAS4 ram? Troede jeg sku:D

Nej, nej ;D.. Har 800 MHz RAM jo.. Hehe..

• Argh..! Jeg kan først bestille min i morgen! xP

Glæder mig til at se hvor høj FSB du kan få :D

Hvilke størrelsesforhold kører du på mht OC af RAM?

1:1 ?

Har du egentlig modded GFX eller er det bare en god clocker? Ved godt du har vand på men jeg rammer sku ikke de hastigheder alligevel...

Nej, overvejer stadig Vmod, tror det vil give en del ;)..

#Spyro - Glæd dig, det er et nice mobo ;).. Langt bedre end ASUS IMO, dog er tilbehørspakken lidt skrabet (ikke eksisterende) :P

Nej, overvejer stadig Vmod, tror det vil give en del ;)..

#Spyro - Glæd dig, det er et nice mobo ;).. Langt bedre end ASUS IMO, dog er tilbehørspakken lidt skrabet (ikke eksisterende) :P

Hehe okay.. :P

Hva er der med? Bare de fornødne ting og sager (Kabler, driver CD)?

Originally posted by Spyro

Hehe okay.. :P

Hva er der med? Bare de fornødne ting og sager (Kabler, driver CD)?

Driver CD til Windows/Vista, manuel og kabler (IDE & SATA - SATA-kablerne er ikke engang vinklede!)... Ekstra firewire port, så der i alt er på MB 6xUSB + 2xFW + 2xE-Sata...

... ellers INTET ;P

Driver CD til Windows/Vista, manuel og kabler (IDE & SATA - SATA-kablerne er ikke engang vinklede!)... Ekstra firewire port, så der i alt er på MB 6xUSB + 2xFW + 2xE-Sata...

... ellers INTET ;P

Nåh.. Det da sådan nogenlunde standard. :P

Regner med at bestille mit fra CompuMail, så håber jeg på at kunne bestille med lørdagsekspress!

Kan få både kabinet, PSU og MB derfra.. Dog er det et par hundrede dyrere end ovre hos svenskerne (der har længere leveringstid). :/