Bedste guild på en af de nye servere?

  • Ratchet Yacht Club er på Frostwhisper, de er flyttet fra Shadowmoon.. Pænt hardcore guild. Med ved ikk om de kun optager folk fra Norge af.


    Edit:
    Det var næsten kun en Norsk guild, dengang de var på Shadowmoon. Tror nok de har ændret det..

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

    Rettet en gang, sidst af Awokeneyes ().

  • Quote

    Originally posted by argargar
    hvis man skal have en server som er fremme med pve så er kazzak(PVP) den bedste server:) dog ikke særlig ny.


    ye - Last resort på hordesiden og Forte på alliance - begge nappede Illidan forleden, som henholdsvis nr2 og 3 i verden ;)

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    ye - Last resort på hordesiden og Forte på alliance - begge nappede Illidan forleden, som henholdsvis nr2 og 3 i verden ;)


    Nice.. Men hva kræver det ikk, for at komme ind i sådan en guild? :boxed:


    Mindst 6-8 timers gameplay om dagen?
    Fuld T4 eller nogle dele fra T5?
    Og forstand på end-game instances, osv?
    Headset & Mikrofon + VT / TS


    Edit:
    Gad ikk og sidde på VT / TS men dem, da Illidan blev rykket rundt! Eller jeg ville ha skruet ned for mit headset :crazyeyes:

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

    Rettet 2 gange, sidst af Awokeneyes ().

  • man skal bare give et godt indtryk. at være på serveren siden day one er nok en god ting, det var da nok det der fik mig ind i forte dengang fordi jeg havde pvp'ed med mange fra forte og snakkede med dem selvom jeg ikke var i deres guild.


    Gear er ligemeget hvis du har sådan et godt forhold til folkene i guildet.. joinede selv med flameguard gauntlets som heal gloves:p men det afhænger fra guild til guild er jeg ret sikker på.


  • Jeg ved ihvertfald at det kræver af en shadowpriest, for at komme ind i Nihilum, at have 1400 shadowdmg unbuffed :$

  • nytter jo ikke noget at have 1400 spelldamage hvis man er en Rtard der ikke farmer pots, måder til tiden, og ikke kan finde ud af at give skade.. stats er langt fra det man kigger efter.

  • Quote

    Originally posted by argargar
    nytter jo ikke noget at have 1400 spelldamage hvis man er en Rtard der ikke farmer pots, måder til tiden, og ikke kan finde ud af at give skade.. stats er langt fra det man kigger efter.


    Præcis - et godt rep på serveren vil jeg mene kan få en langt.


    Mange af dem der ansøger er måske folk man har løbet lidt heroics med osv og på den måde kan huske dem som folk der spiller godt ;)


    At folk skal geares up hvis de f.eks ansøger til Forte , Last resort osv er vel en selvfølge ?

  • Fik snakket med en fra Frostwhisper, som har hans warrior i Ratchet Yacht Club (RyC).
    Og de har cleared:
    Karazhan - alle bosser nede
    Gruul's Lair - alle bosser nede
    SSC - alle bosser nede
    The Eye - alle bosser nede, kun sidste boss tilbage! :crazyeyes:


    De raider 6 gange om ugen. Så hvis man vil joine RyC på Frostwhisper og regner med at blive der, kan man godt sige farvel til ens social liv.


    Edit:
    Tjek "Netherknight" og de andre medlemmer ud fra RyC på Frostwhisper. De har noget gear som siger spar 5!

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

    Rettet en gang, sidst af Awokeneyes ().


  • Man skal nok ha taget et par heroics med nogle fra den guild man prøver og joine.


    Nogle af dem som ansøger, skal sikkert gears up! Man kan godt ha skills, uden og ha det rigtige gear :)

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

  • Det kan man ikke sige som sådan..


    Kommer meget an på hvad du bruger din tid på i WOW..


    Der findes guilds der er bedre til lvling, nogle til PVP, andre raids osv..
    PÅ min server er der endda lige startet en arena guild :)


    Det er noget man på høre sig til på serveren.. Åben Who, spørg folk mht til deres guild. find nogle store guilds hvis det er raids, mindre hvis det fx er lvling..

    "There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"