Selvmord fredag d. 22/06 artikel

• Hejsa.

Har prøvet og søge på forskellige online aviser, google osv. Men uden held. En af mine veninders far begik selvmord fredag d.22.

Ville hører om nogle har læst eller kan finde en artikel eller noget som helst omkring dette? Ved der bliver begået over 600 selvmord i DK om året, og regner heller ikke med der bliver skrevet artikler om hver selvmord. Men ville bare gerne læse noget om lige netop dette, et nyhedsindslag, artikel eller noget andet.

På forhånd tak.
    DXC.

• Så vidt jeg ved er det ikke tilladt at skrive om selvmord, medmindre der bliver givet tilladelse fra familiens side. Eller i hvert fald noget i den stil.

• Må man spørge hvorfor du gerne vil vide noget om din venindes fars selvmord?

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• Der er ret mange mennesker der begår selvmord.. Så med mindre der er noget usædvanligt over det, så tror jeg næppe du finder noget. Hvis du har søgt på hans navn så er der vel ikke mere at gøre.

Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

Rettet en gang, sidst af KreaTive ().

Originally posted by KreaTive
    Der er ret mange mennesker der begår selvmord.. Så med mindre der er noget usædvanligt over det, så tror jeg næppe du finder noget. Hvis du har søgt på hans navn så er der vel ikke mere at gøre.

yep det har jeg, regnede heller ikke med at finde noget. og ville ikke skrive hendes navn her.

Men lukker tråden, men tak for hjælpen alligvel. Skriv en PM hvis noget nu alligevel skulle komme op :)