Bør jeg skifte til destruction? Warlock :)

• Arena, BG eller World PvP ?

Affliction kan gå i BG og World PvP. Dog i arena, stopper effekten på et tidspunkt, fordi du mangler survival.

At respecce til f.eks. Demonology er jo et godt valg. Da det giver meget mere survival end affliction.

5/45/11 mener jeg er det foretrukne demonology spec.

Og lige en notering. Få mere resilience :)

• Hehe det der er pve gearet som er vist :) Jeg har en del bedre pvp gear. det var mere talent builded jeg ville have tjekket. Men tak for svaret :P

Originally posted by Claes

Hehe det der er pve gearet som er vist :) Jeg har en del bedre pvp gear. det var mere talent builded jeg ville have tjekket. Men tak for svaret :P

Ahh :)

Så slet ikke du skrev destruction :P

Men destruction kan godt fungere i PvP, men som affliction kun til vidst punkt, da survival igen bliver et problem. Du får virkelig god burst damage. Men team setup kan også har en betydning for dit talent build (hvis det er Arena)

• Jeg gik så 30/0/31 fordi Demon var for vatnisset til Arena. Der er simpelthen ikke smæk nok, jeg har 1000 +dmg, 10K hp unbuffed og cirka 250 Resillience med pvp gear på. Og det virker sammentidig perfekt til raid.

Om du har 10K eller 12K hp er ligemeget, dør du først på den forskel, så er det jeres skills/taktik der er problemet og ikke speccet. For 2000 i skade er forskellen om en spell critter eller ikke, og er det først den held i vil leve af, så kommer i slet ikke langt.
    Kan sige at vores hold ELSKER når der er en demon spec lock med, for han slår som en vatarm og hans pet er så vildt nem at crowd control. Så dem gemmer vi altid til sidst da de slet ikke er til nogen nytte for det andet hold.
    Mit hold er mest warlock, mage, rogue, pala og priest. Vi kan holde den warlock helt ude af kampen mens vi spiser de andre. For det meste går jeg på warlocken lige for at få hans opmærksomhed, og så går jeg ellers på magens eller rogues target. Hans dmg er alligevel så langsom at han ikke kan få mig ned, plus at jeg har netherprotection så det gør det ikke nemmere for ham.

Mit råd er, skaf dine HP gennem gear og ikke talents. Det er simpelthen nogle ALT for dyre point at bruge dem på det træ(demon).

[Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

• Survival er klart noget af det vigtigeste i arena uden tvivl. Hvis det ikke var, hvorfor så meget focus på stamina og resilience ?

På en destro lock med SL (Soul link) gør min frost bolt 750-820 dmg. Og jeg critter for 1400-1600. Hvilket er meget lavere end på en affliction lock eller destro.

For mig som mage (Hvor warlocks er min anti-class) er det destro lettest, derefter affliction og til sidst demo.

Desuden er de 3% to Maximum hp og 15% ekstra stamina, kun en bonus. Desuden er der 5% ekstra dmg, 15% ekstra Spell damage.
    En demo locks dots. Hvilket er CoA og Corruption og muligvis Immolation. Slår hårdt. Selvom de ikke er affliction specced.

Og dit spec er en nyere version af det gamle SM/Ruin build, Hvilket var pre-tbc raid builded som de fleste lock havde.

Originally posted by SShadowS
    Jeg gik så 30/0/31 fordi Demon var for vatnisset til Arena. Der er simpelthen ikke smæk nok, jeg har 1000 +dmg, 10K hp unbuffed og cirka 250 Resillience med pvp gear på. Og det virker sammentidig perfekt til raid.

Om du har 10K eller 12K hp er ligemeget, dør du først på den forskel, så er det jeres skills/taktik der er problemet og ikke speccet. For 2000 i skade er forskellen om en spell critter eller ikke, og er det først den held i vil leve af, så kommer i slet ikke langt.
    Kan sige at vores hold ELSKER når der er en demon spec lock med, for han slår som en vatarm og hans pet er så vildt nem at crowd control. Så dem gemmer vi altid til sidst da de slet ikke er til nogen nytte for det andet hold.
    Mit hold er mest warlock, mage, rogue, pala og priest. Vi kan holde den warlock helt ude af kampen mens vi spiser de andre. For det meste går jeg på warlocken lige for at få hans opmærksomhed, og så går jeg ellers på magens eller rogues target. Hans dmg er alligevel så langsom at han ikke kan få mig ned, plus at jeg har netherprotection så det gør det ikke nemmere for ham.

Mit råd er, skaf dine HP gennem gear og ikke talents. Det er simpelthen nogle ALT for dyre point at bruge dem på det træ(demon).

Tror ikk det kan siges bedre? :9xo Affliction laver meget dmg i over tid, og kan ikk bruges til meget i Arena. Det hold der har højst dps vinder, og sådan vil det altid være! Burst dmg, burst dmg, og lidt mere burst dmg!

Edit:
    Demonology er til PvE, og aldrig lavet til PvP. En specced Demonology laver måske meget dmg, men det er tøset i PvP? /Laugh - Cast Banish - på hans demon, og han er sat ud af spil.
    Som Destruction warlock, bruger man ikk sin demon på samme måde. For der kan man lave sin egen dmg, og er ikk afhængi af ens demon.

Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

Rettet en gang, sidst af Awokeneyes ().

Originally posted by Awokeneyes

Tror ikk det kan siges bedre? :9xo Affliction laver meget dmg i over tid, og kan ikk bruges til meget i Arena. Det hold der har højst dps vinder, og sådan vil det altid være! Burst dmg, burst dmg, og lidt mere burst dmg!

Edit:
    Demonology er til PvE, og aldrig lavet til PvP. En specced Demonology laver måske meget dmg, men det er tøset i PvP? /Laugh - Cast Banish - på hans demon, og han er sat ud af spil.
    Som Destruction warlock, bruger man ikk sin dem på samme måde. For der kan man lave sin egen dmg, og er ikk afhængi af ens demon.

Endelig en anden der også har set lyset. :9xo

[Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

• Leget lidt på min warlock den anden dag i Tanaris, og umuligt og blive ganket der.

Min warlock ( lvl 48 ) vs. 51 warrior & 52 warlock.

Banish Felguard, dot ham op + Spell lock (Han prøvede og caste Fear på mig. Og får ham til og ikk kan caste nogle shadow spells i et par sek)
    Warrior charge lige efter, Death Coil + dots, og en fear.

Fel Hunter på warlock, nye dots + Shadow Ward, Curse of Shadow og 2 Shadow Bolts = Hans død.
    Warrior kommer ud af Fear (Og et stykke væk fra mig) Berserker Stance + Bloodrage og en Intercept.
    Og så miss'er han sin Hamstring :clap: Amplify Curse + Curse of Exhaustion.
    Nye dots (udover Curse of Agony, fjerner Exhaustion) Curse of Shadow og Shadow Bolt og en Drain Life og wand til døden, og så var der var lidt mere honor til mig :T

Edit:
    Måske var de lidt meget retards.. Med warlocks er mestre i PvP :9xo

Og det står på noget honor farming som lvl 59! Som Destruction specced selvfølglig!

Rettet 2 gange, sidst af Awokeneyes ().

• Den warrior må ha været en retard? For warriors får jo Berserker Rage i lvl 32 :idea:
    Berserker Rage
    Instant - 30 sec cooldown
    Requires Berserker Stance
    The warrior enters a berserker rage, becoming immune to Fear and Incapacitate effects and generating extra rage when taking damage. Lasts 10 sec.

Edit:
    For ikk at komme helt væk fra din tråd Claes.. Så holder Destruction sådan set til alt.

Du står som Destruction warlock, og lige sådan der bliver du Polymorph'ed. Så står mage'n og er igang med og caste Pyroblast (Og din Insignia of the Horde er i banken *sigh*) Pyroblast rammer dig, og du får Nether Protection, så bliver man altså lige reddet! Og så ellers bare på ham! Death Coil, + Curse of Tongues og få ham ned så.

Og nu hvis man var Demonology, ville ens demon lave alt arbejdet der, imens man er Polymorph'ed..
    Nej hvor sjovt? :boxed: Man går jo ikk i BG eller prøver på World PvP, for ens demon skal lave det hele?

Rigtigte mænd vælger Destruction! :boxing:

Affliction spells:
    Unstable Affliction (Rank 3) 1050 dmg over 18 sek.
    Siphon Life (Rank 6) 63 HP til warlock'en hvert 3 sek i 30 sek (1890 dmg / HP ialt)
    Seed of Corruption (Rank 1) 1044 dmg over 18 sek + 1110-1290 efter 18 sek.
    Curse of Agony (Rank 7) 1356 dmg over 24 sek.
    Corruption (Rank 8 ) 900 dmg over 18 sek.
    Ialt = 5196 dmg fra 18-24 sek + Imp. spells via. talents.
    (Corruption er regnet med istedet for SoC)

Curse of Shadow og nogle Shadow Bolts og en Destruction warlock laver meget mere dmg.
    Og det er hvert 2.5 sek

Destruction spells:
    Soul Fire (Rank 4) 1003-1257 dmg. (über hvis man får den smidt)
    Shadowfury (Rank 3) 612-728 + 2 sek stun til alle indenfor 8 yd range.
    Searing Pain (Rank 8 ) 270-320 dmg.
    Incinerate (Rank 2) 444-514 dmg + 111-128.5 dmg hvis ens target har Immolate på.
    Conflagrate (Rank 6) 579-721 dmg + når denne spell bliver smidt, kommer Immolate på target.
    Shadow Bolt (Rank 11) 541-603 dmg.
    Immolate (Rank 9) 327 dmg + 615 dmg over 15 sek.
    Shadowburn (Rank 8 ) 597-665 dmg.
    Ialt = 6820,5 dmg + Imp. spells via. talents & 2 sek stun og Immolate er regnet med 2 gange pga. Conflagrate.
    Og 30% chance for at blive immune til Fire & Shadow dmg i 4 sek.

Curse of Shadow + andre debuffs som giver mere Shadow/spell dmg, laver en Destruction warlock mere end 5196 Shadow Bolt crit. Den debuff priests får fra Shadow Word: Pain, giver lige +15% mere skade til warlocks target.

Originally posted by SShadowS
    Mit hold er mest warlock, mage, rogue, pala og priest.

AV AV!.. 3vs3 = Destruction warlock, Shadow Priest, Holy Paladin :9xo Clear pwnage!

Rettet 7 gange, sidst af Awokeneyes ().

• Havde skrevet et ordentligt svar, med internettet gik ud. Og det var så det :crazyeyes:

Men det kommer jo an på spillestil, arena setup, skill og modstanderen hvad der er bedst.. (dette gælder alle)

Og Demonology er ikke PvE spec. Og fire mages er også rimelig ringe i PvP

Originally posted by Bllets
    Havde skrevet et ordentligt svar, med internettet gik ud. Og det var så det :crazyeyes:

Men det kommer jo an på spillestil, arena setup, skill og modstanderen hvad der er bedst.. (dette gælder alle)

Og Demonology er ikke PvE spec. Og fire mages er også rimelig ringe i PvP

Demonology er PvE spec! :T Arcane / Fire mages er über i PvP, de nuker meget hurtigt (Kan de gøre, med det rette gear og hvis de ved hva de skal gøre..) Frost mages er også onde, tager bare længere tid for dem og nuke, men de gør det mere sikkert.

Demonology er PvE spec! :T Arcane / Fire mages er über i PvP, de nuker meget hurtigt (Kan de gøre, med det rette gear og hvis de ved hva de skal gøre..) Frost mages er også onde, tager bare længere tid for dem og nuke, men de gør det mere sikkert.

Hvis du tænker på 3min mages, Så er de jo intet værd efter de har brugt deres CD's.

Hvis du tænker på 41pt. Fire, så dør de noget hurtigere end mange andre classes.
    De har god burst (Faktisk den bedste ingame), men de holder jo til intet.

Originally posted by Bllets
    Hvis du tænker på 3min mages, Så er de jo intet værd efter de har brugt deres CD's.

Hvis du tænker på 41pt. Fire, så dør de noget hurtigere end mange andre classes.
    De har god burst (Faktisk den bedste ingame), men de holder jo til intet.

:)) Du skal bare ha noget spell dmg, til og tage dem ned før de rør dig?

• Ta en fire mage med i Arena, smid et par Scorch's og lad warlock'en smide Curse of Elements og gå amok? Hvis, og kun hvis de kommer tæt nok på.. Så smider mage'n lige Dragon's Breath og man løber væk og fortsætter dps.

Mages skal ha imp. Scorch hvis de løber sammen med en warlock! >.>

• Ikk fordi jeg har noget imod til Bllets, men 427 Frost dmg.. Det er lidt? Så er det klart du bliver rykket rundt? ;)

Dengang de gamle Flasks var der (+150 spell dmg) var jeg oppe på +981 spell dmg fuld buffet op, og jeg kunne let rykke folk rundt i BG / World PvP. Og min højeste crit ligge 16,8k med Chain Lightning :finger:

Men igen, vi kommer væk fra tråden :)

Men altså, Synes i at jeg skal tage destruction build istedet? Der er ret gode argumenter for begge.

Hvis du kan lide burst dmg, så skal du vælge Destruction! Affliction hvis du vil nuke din modstander langsomt.. Men, du skal kende begge specs får du kan vælge, hvilken vej du vil gå.

Du kan jo altid af prøve begge specs ;)

Hvis du kan lide burst dmg, så skal du vælge Destruction! Affliction hvis du vil nuke din modstander langsomt.. Men, du skal kende begge specs får du kan vælge, hvilken vej du vil gå.

Du kan jo altid af prøve begge specs ;)

Det koster bare knaster :P Og jeg som prøver at grinde mig vej til mit epic flying mount.

Det koster bare knaster :P Og jeg som prøver at grinde mig vej til mit epic flying mount.

Kan da ikk tage lang tid som lock? :roller: