hvordan ser jeres skrivebord ud?

  • Quote

    Originally posted by Daniel | Oc-central.dk


    lol, den lille delle er Dell 21´skærmen der står på mit bord. Jeg købte den af en af Aeriel´s kammersjukker.


    Ok tak. Troede lige det var dig, der var lille delle...LOL ;)

  • Quote

    Originally posted by Daniel | Oc-central.dk


    Jep, den lever i bedste velgående. Bare en satan at flytte rundt på:-( lol


    Tell me about it ;)


    Og en lille afsløring => Jeg startede med at have den - fik den leveret fra deres laver i england - også derfor jeg så kraftigt kunne anbefale den ;)


    Hvis du fik papirerne med på den så du nok også at der stod Kent Hansen på dem .


    Tung som ind i helvede - men det hele værd når man først får den booted op ;)

  • Nåå okay.. Det lagde jeg faktisk godt mærke til:-) Den tager altså og sin plads:-) Heldigvis havde jeg en stor bil at hente den i:-) Men de 30kg er ihvertfald ikke en underdrivelse. Så mellem den 30kg tunge skærm og en comp med Prommy og vand, er den fandme ikke nem at slæbe til LAN... :-(
    Stort set umulig at flytte rundt på!!


  • Er da ikke slemt. Prøv lige at kigge på den med alle
    Colaerne ;)


    Du vil da godt nok lige vide om din ADSL virker... he he
    Jeg skal rende ind i stuen hver gang.
    Minder mig om, at jeg skal have ringet til TDC.
    Min ADSL har kørt elendigt de sidste par dage.
    Er ikke den standard man er vant til ;)

  • jeg skreg a grin da jeg så den med colaerne mon ikk det er en spøg det håber jeg da, for ehm hvor ska man side?

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Quote

    Originally posted by sehested
    jeg skreg a grin da jeg så den med colaerne mon ikk det er en spøg det håber jeg da, for ehm hvor ska man side?


    he he ja - det ligner sg* noget der er løgn ;)

  • Quote

    Originally posted by sehested
    jeg skreg a grin da jeg så den med colaerne mon ikk det er en spøg det håber jeg da, for ehm hvor ska man side?


    Jeg tror det er en joke.


    Hvis ikke, har han sikkert en skovl stående ved døren, eller måske endda en Bobcat i gangen :))

  • Her er mit sæt:


    Læg mærke til hvordan musemåtten og tastaturet stikker ud i luften...


    [Blocked Image: http://www.team-gb.dk/upload/filer/MyComputer.JPG]

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Tjaa i kan lige så godt også få min :)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Ja, min skærm er r0x0r :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • har lige taget et billede med min Nokia 7250i (skod cam) syntes lige i skulle se mit arbejdsbord *gg* (skod bord)
    den skærm man kan se står tændt er den der køre tweak folding 24/7 ;-) (P4 2,4 512 pc2700, den stod og samlede støv anywayl)