Enhancment shamans @ Raids

• Yo ppl

Se, jeg sidder meget heftigt fast i en diskus med min guildmaster, om det faktum at enhancement shamans hjælper i raids! Hane r uenig af den simple grund at han siger de ikk kan holde høj nok DPs og at de har for høj aggro! Intet andet

Her kommer så min mening.
    Jeg ved fra andre guilds at DPS warriors og specielt melee druids er MEGET flad for;
    + 30% stærkere WF pga talent
    + 15% stærkere str of the earth totem
    + 10% mere AP fra Unleashed rage!

Her er så de punkter jeg ikk har haft svært ved at styre under Gruul og Karazhan men andre siger er svært;
    +/- Aggro er for høj i forhold til DPS. Her vil jeg sige at for mange er vandt til wf5/wf4 som jo dobbelt proccer WF og skaber syg aggro. JUeg bruger selv bare rent wf5 oga WF procs = større chance for at Unleashed rage proccer!
    +/- Får de endelig aggro har de ikk eks. vanish til at slippe væk!

Smid lige jeres meinger om emnet, og MEGET gerne tråde med beviser på at det er bedre. evt med calcs osv!

Hilsen en lidenskabelig fan i nød!

ps. en af grundene til at jeg vil specce enhancement er at jeg altid har sys om det til grinding og så også i PVP pga det er unikt da shaman jo er hybrid og kan eks debuffe /m purge, heale selv og andre i 2ks 22 grupper og mere! En anden og nok vigtig grund er at jeg er på serveren anden bedste horde guild og vi raider ikk ligefrem normal instances som guild mere, og PUGs kan jeg ikk fordrage (de fleste lidt mere pro gamere ved hvorfor! Når jeg er resto specced så kan jeg ikk grinde pvp pga kedsomhed ganske enkelt og pga grinding af monstre ganske enkelt er for u-effektivt!

Originally posted by Hardstyler
    Her kommer så min mening.
    Jeg ved fra andre guilds at DPS warriors og specielt melee druids er MEGET flad for;
    + 30% stærkere WF pga talent
    + 15% stærkere str of the earth totem
    + 10% mere AP fra Unleashed rage!

Klart de er glade for de extra / imp. buffs! :T
    Enchanment shammys kan godt styre deres dps / aggro, lige så let som alle andre.
    Du skal bare sidde og stene på threat meter, hvis det er tank & spank :)

Jeg kører selv Elemental. Let og styrer mit aggro
    (Tager aggro fra tank, når "Overloaded Lightning" popper med crit)
    Ligger omkring de 2-3k threat under tank, for ikk og miste dps.
    Også for, at gøre min del af dps og ikk trække kampen ud. Hvis jeg får aggro for hurtigt på
    trash mobs, får de en Frost Shock og så løber jeg ellers hen imod tank! Det er så det
    gode ved Elemental, der er op til 36 yard range og det giver en tid til og løbe imod tank hvis
    aggro skulle bive for stor.

Happy hunting herfra! :boxing:

Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

Rettet 2 gange, sidst af Awokeneyes ().

• Enig med dig helt 100%...

Ench. er sku max nice for melee´s IMO det helt sikkert og det sku det samme som med andre classes... at stene på threatmeter og voila done...

De ench. shammy´s jeg kender kan samtidigt også sagtens levere den nødvendige dps så en gang crap IMO han lukker ud.

Asus P5K
    Intel Core 2 Duo E8500
    4GB Corsair XMS2 DDR-6400
    Inno 3D 8800GT 512MB
    1x WD 500GB SATA
    2x Seagate 200GB ATA
    Creative Soundblaster X-Fi
    Chill Innovation 520W A4
    Acer 22" TFT Widescreen
    --------------------------------------------------------

Originally posted by S_Phoenix
    Enig med dig helt 100%...

Ench. er sku max nice for melee´s IMO det helt sikkert og det sku det samme som med andre classes... at stene på threatmeter og voila done...

De ench. shammy´s jeg kender kan samtidigt også sagtens levere den nødvendige dps så en gang crap IMO han lukker ud.

Yup! :9xo Hardstyler, jeg tror bare din GM whiner lidt og ved ikk meget om shammys!
    Og hvis han selv er shammy, skal han virkelig overveje og reroll til en anden class! :))

Edit:
    Hvordan kan du ha høj aggro, og ingen dps lave? Det hænger jo ikk sammen! :roller:
    Måske ligger du ikk på top 3 dmg meter, men du giver gode buffs til resten af party / raid..

Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

Rettet 2 gange, sidst af Awokeneyes ().

• Jeg tror han burde undersøge sine facts først hvis han ikke kan se enhancement shammy´s er fine nok at have med ( dual weapon selvfølgelig ).

Hvis det var ham der startede det der så må han jo samtidigt have en bunke argumenter klart ellers ville jeg ikke kunne tage ham seriøst da det jo så kun er hans egen mening som så dermed bliver til tomme ord som jeg ser det...

Asus P5K
    Intel Core 2 Duo E8500
    Inno 3D 8800GT 512MB
    1x WD 500GB SATA
    2x Seagate 200GB ATA
    Chill Innovation 520W A4
    Acer 22" TFT Widescreen

• han er lidt speciel! :P

jeg kan også se alle fordelene i det men han kan ikk. han er selv resto shammy med 1600+ healing

• Sjovt - vores bedste shammy healer med omrking de 1650 vidst har flere gange tænkt på at respecce til enhancement da han er vildt misundelig på en enhancement shammy fra guilden lol ! :pokey:

Asus P5K
    Intel Core 2 Duo E8500
    Inno 3D 8800GT 512MB
    1x WD 500GB SATA
    2x Seagate 200GB ATA
    Chill Innovation 520W A4
    Acer 22" TFT Widescreen