Yo ppl
Se, jeg sidder meget heftigt fast i en diskus med min guildmaster, om det faktum at enhancement shamans hjælper i raids! Hane r uenig af den simple grund at han siger de ikk kan holde høj nok DPs og at de har for høj aggro! Intet andet
Her kommer så min mening.
Jeg ved fra andre guilds at DPS warriors og specielt melee druids er MEGET flad for;
+ 30% stærkere WF pga talent
+ 15% stærkere str of the earth totem
+ 10% mere AP fra Unleashed rage!
Her er så de punkter jeg ikk har haft svært ved at styre under Gruul og Karazhan men andre siger er svært;
+/- Aggro er for høj i forhold til DPS. Her vil jeg sige at for mange er vandt til wf5/wf4 som jo dobbelt proccer WF og skaber syg aggro. JUeg bruger selv bare rent wf5 oga WF procs = større chance for at Unleashed rage proccer!
+/- Får de endelig aggro har de ikk eks. vanish til at slippe væk!
Smid lige jeres meinger om emnet, og MEGET gerne tråde med beviser på at det er bedre. evt med calcs osv!
Hilsen en lidenskabelig fan i nød!
ps. en af grundene til at jeg vil specce enhancement er at jeg altid har sys om det til grinding og så også i PVP pga det er unikt da shaman jo er hybrid og kan eks debuffe /m purge, heale selv og andre i 2ks 22 grupper og mere! En anden og nok vigtig grund er at jeg er på serveren anden bedste horde guild og vi raider ikk ligefrem normal instances som guild mere, og PUGs kan jeg ikk fordrage (de fleste lidt mere pro gamere ved hvorfor! Når jeg er resto specced så kan jeg ikk grinde pvp pga kedsomhed ganske enkelt og pga grinding af monstre ganske enkelt er for u-effektivt!