• Ja, jeg ved godt, at man ikke må reklamere på tweak, men da den husstandsomdelte CBC reklame trillede ind af døren følte jeg alligevel, at jeg måtte dele den med jer tweakere :P

Vi lægger ud med en IBM maskine, som er beskrevet YDERST informativt.. Og hvis tekst yderst korrekt og perfekt korrekturlæst..

[Blocked Image: http://img162.imageshack.us/img162/8972/tilbud2ap4.jpg]

Herefter fortsætter vi med en Acer PC, som er beskrevet i et sprog, det endnu ikke er lykkedes mig at tyde - kan i hjælpe gutter? :razz:

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

• Jeg kan ikke lige se hvad problemet med korrekturen på lenovoen er :)
    Aceren er ret sjov. Det skal nok passe, alligevel. Har aldrig været så meget til Acer :))

For øvrigt så jeg lige en labtech-reklame i Metroxpress en dag. De kender ikke forskellen på PCI-e og PCI-x.. Pinligt ;)

• Den dér nye "smdfksldf ldfmlsmf ls ldfmlssmdf sdlfslmdfl"-teknologi må være noget af det helt nye på markedet. :))

Den er i hvert fald god til underholdning, som der står. :crazyeyes:

Originally posted by Slacker
    Jeg kan ikke lige se hvad problemet med korrekturen på lenovoen er :)
    Aceren er ret sjov. Det skal nok passe, alligevel. Har aldrig været så meget til Acer :))

For øvrigt så jeg lige en labtech-reklame i Metroxpress en dag. De kender ikke forskellen på PCI-e og PCI-x.. Pinligt ;)

Med IBMen? Tjoo - Det er ikke noget der hedder "kraftig grafik", det hedder kraftigt grafikkort, der er ikke noget, der hedder "Intel 3945ABG" - det hedder "Intel PRO Wireless 3945ABG", og at informere om tilstedeværelsen af dette netkort er totalt urelevant, da det sidder i alle laptops med Intel Core 2 Duo processor..
    Derudover ville jeg nok gerne vide hvor stor harddisk, der sad i maskinen, hvilket grafikkort - især når de selv fremhæver at det er hurtigt samt hvor mange RAM der sidder i maskinen..

.. men det er måske bare mig, der er krævende? :))

Og ja, det BURDE være muligt at kende forskel på PCI-E og PCI-X :P.. Men det "ligner" jo hinanden :razz:

Originally posted by Mikkel
    Den dér nye "smdfksldf ldfmlsmf ls ldfmlssmdf sdlfslmdfl"-teknologi må være noget af det helt nye på markedet. :))

Den er i hvert fald god til underholdning, som der står. :crazyeyes:

Haha :)).. Wise words ;)

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

Rettet 2 gange, sidst af Dare_Devil ().

Originally posted by Dare_Devil

Med IBMen? Tjoo - Det er ikke noget der hedder "kraftig grafik", det hedder kraftigt grafikkort, der er ikke noget, der hedder "Intel 3945ABG" - det hedder "Intel PRO Wireless 3945ABG", og at informere om tilstedeværelsen af dette netkort er totalt urelevant, da det sidder i alle laptops med Intel Core 2 Duo processor..
    Derudover ville jeg nok gerne vide hvor stor harddisk, der sad i maskinen, hvilket grafikkort - især når de selv fremhæver at det er hurtigt samt hvor mange RAM der sidder i maskinen..

.. men det er måske bare mig, der er krævende? :))

Ja det er bare dig der er krævende. De havde nok ikke plads til at skrive pro wireless, men det betyder vel heller ikke noget, når bare der står 3945ABG. Der står også "se mere på side 12" så jeg går udfra det måske er mere i detaljer der?

Det eneste der er lidt mystisk er da det shgh sdfsg asdgasdg sdf ved aceren.

Originally posted by Dare_Devil
    Jeg kan ikke delete post? :ph34r: (denne)

Nej, det er der ingen almindelig brugere der kan.

Den mulighed blev fjernet for jer for en uges tid siden. ;)

Originally posted by Mikkel

Nej, det er der ingen almindelig brugere der kan.

Den mulighed blev fjernet for jer for en uges tid siden. ;)

Offtopic, hvordan kan det være?

On topic, spøjst, i hvertfald den med Acer'en !

• Grafikkortet i den Lenovo PC er blot det der følger med chipsettet. Man skal have en P model før det er et andet grafikkot (ATI).

Originally posted by Macimuz
    Offtopic, hvordan kan det være?

Fordi der desværre efterhånden var en del tilfælde hvor visse brugere slettede sine posts, når tråden var nået ud på et skråplan, sådan så de andre brugere derfor fremstod ret dumme...

For flere spørgsmål vedr. dette, henviser jeg til Mr. Tweak himself, så vi undgår mere OT i tråden. ;)

• og så hedder det ikke urelavant men irrelavant :D

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Originally posted by Martin
    Grafikkortet i den Lenovo PC er blot det der følger med chipsettet. Man skal have en P model før det er et andet grafikkot (ATI).

T60 serien er lavet (udover GMA950) med både ATI X1300, X1400 og FireGL V5250.

V5250 hører til P-serien, men X1300 og X1400 (som ikke er onboard, så vidt jeg ved) gør ikke.

Ret mig endelig hvis jeg tager fejl.

Originally posted by shahid_2dk
    Og vi kender vel også Word og "beskyt mod horeunger" :))

Hahahaha, fuck vi grinte meget af den da vi fandt den en dag under en prøve på skolen :clap: Gad vide hvorfor de har skrevet det på den måde? Dårlig oversættelse?

Originally posted by Brtlsn

Hahahaha, fuck vi grinte meget af den da vi fandt den en dag under en prøve på skolen :clap: Gad vide hvorfor de har skrevet det på den måde? Dårlig oversættelse?

Vi havde det fandme også sjovt i den time i computer lokalet hvor vi fandt det :clap: