fuck jeg hader det

  • Quote

    Originally posted by Torque


    Samme her - det eneste jeg egentligt ser frem til, er den gode mad juleaften. Alt det andet er en gang opreklameret gejl. Jeg tvivler på, at ret mange overhovedet ved hvorfor man fejrer juleaften. Og eftersom jeg er ateist, siger netop det mig ingenting. Ergo, afskaf skidtet.


    Ka' kun si' - li' mine ord 8)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    HADER julen... X(


    Hader er vel lige hårdt nok. Er ikke selv begejstret for julen og hader alt det stress den medfører.


    Men på en eller anden måde lykkes det altid for mig, at komme i julestemning når tiden nærmer sig.


    I år skal vi have HELE familien her, så hvis du har ondt af dig selv, så tænk lige på at der her bliver noget i nærheden 10 børn som kun tænker på gaver X(


    Nytårsaften er kun en god undskyldning for at drikke sig stiv. Siger mig ikke noget. Kan ikke lide cigarer og champagne - og har dårlige erfarringer med fyrværkeri fra de unge år ;)

  • Det eneste gode ved Julen er sgu alt den gode mad ;) resten er sgu ikke noget at fejre , hvorfor fejre en mands fødsel når de ikke engang kan bevise stodderen har levet ????????? X(

  • Quote

    Originally posted by Spaceman Spiff
    Det eneste gode ved Julen er sgu alt den gode mad ;) resten er sgu ikke noget at fejre , hvorfor fejre en mands fødsel når de ikke engang kan bevise stodderen har levet ????????? X(


    yup !


    Jeg poster lige en ting jeg har tænkt lidt på ??


    Adam og Eva var de 2 første (efter kristendommen). De fik så en lille dreng (kan ikke lige huske hans navn).


    Drengen fik så videre en unge eller 2 - og mit spørgsmål er så - Hvem fik han barnet med ?


    Det gjorde han med sin mor - og selvsamme tro fornægter incest ??


    Synes det er en lidt skræmmende tanke :]


  • Biblen er en stor selvmodsigelse ;)


  • Yep...Incest så det basker.


    Hele den Jesus historie er opfundet af mennesker,
    som engang troede at jorden var flad.
    Efter min mening en stor løgnehistorie.

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Yep...Incest så det basker.


    Hele den Jesus historie er opfundet af mennesker,
    som engang troede at jorden var flad.
    Efter min mening en stor løgnehistorie.


    Ja prøvede en gang at nævne det for en præst - men de gider pludselig ikke snakke mere om detaljer, når man kommer ind på sådan noget :]


    Btw -> Æder heller ikke selv nogle af deres historier ;)


    Tror på mig selv og min comp :D

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Hmm..har aldrig oplevet, at kablerne begynder at rykke sig ud af sig selv...weird...


    Jeg har en ven hvis computers grafikkort altid sætter sig løst. Det kan være hvis der en nat har været meget koldt, så sidder det ikke ordenligt i, så skal han tage siden af, og give det et lille skub. Det skal han også hvergang han har flyttet computeren, bla. til LAN

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Originally posted by sJQLUND
    Jeg har en ven hvis computers grafikkort altid sætter sig løst. Det kan være hvis der en nat har været meget koldt, så sidder det ikke ordenligt i, så skal han tage siden af, og give det et lille skub. Det skal han også hvergang han har flyttet computeren, bla. til LAN


    Jeg synes her lugter lidt af "klam-løsning" :D *G*

  • haha - jeg ved ik om i har lagt mærke til det, men denne her tråd har rent faktisk udviklet sig fra at niszen fortalte om løse stik i sin computer, til at folk snakker om at de hader julen, og videre derfra til at biblen er en selvmodsigelse...hehe rimelig sort når man tænker over det ik? hehe, utroligt som emner kan komme på afveje... :)


    btw. personligt tror jeg lige så lidt på Adam og Eva som jeg tror på påskeharen...det er nok den største gang crap men har kendt til i SÅ lang tid....og så al den indavl?? iiirkk....i seng med sin søster og moster og hvad ved jeg...hmmm...rimelig langt ude... ;) :]