Kan ikke få internet spil til at virke ?

  • Herj alle sammen..


    Jeg har lii modtager en 22" Fladskærm med posten og efter jeg har sat den til min com har der været nogle problemer ?? Ved ikke om det kan skyldes den eller ??


    Men prøvede at starte et spil som hedder Soldier Front som man skal starte via Internet Explore..
    Jeg får en blå skærm frem og koden 0x0000008E


    Har prøvet at starte et andet spil som hedder Vietcong men kan ikke se nogen servere men da der er lavet en side med oplysninger omkring servere kan jeg se at alle fungerer normalt men jeg kan ikke se nogen ??


    Kan nogen hjælpe mig med dette ?

  • 1680x1050


    Skærmen er desuden 226bw 22"


    Nvidia Geforce FX5200
    512 mb ram


    Og når jeg prøvet at installere de "drivere"som er med til skærmen så skriver den bare kan ikke finde filen eller noget i den retning..
    og kan ikke opdatere mit Graffikort mere siger den ?



  • Download denne og installer. Genstart maskinen efter endt installation


    Klik her for driveren til dit grafikkort

  • Quote

    Originally posted by PartyPedersen
    så har jeg gjort det og prøvet at starte spillet igen men stadig det samme med blå skærm


    Hmm, kun det spil?


    Vil næsten tro det fordi spillet ikke understøtter widescreen opløsninger.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by PartyPedersen
    men hvorfor går den så i blå skærm ?? det forstår jeg godt nok ikke ! :S ? men hvorfor kan jeg så ikke se servere det andet spil heller ?



    Det er 2 forskelige ting.


    blå skærm plejer typisk forekomme ved hardware konflik.


    ang. servere må du tjekke din firewall. prøv at bruge browseren firefox, kunne være noget er pillet ved ie instillinger...

  • Tror simpelthen dit gfx skal skiftes. Ved ikke om det understøtter den opløsning, men det kunne være det.
    Der er heller ikke ret meget ide i at have en fed skærm og så køre fx5200.

  • nej ved godt mit gfx er lidt gammelt.. men troede ikke det havde så stor betydning at den bare
    lukkede og viste blå skærm ?? men måske skal jeg bare have et bedre gfx eller ?


  • jamen jeg bruger Firefox som mit standard internet ?? og hvad kan jeg gøre med den hardware konflikt ??


    Har også set det er noget med mine ram når man søger på google under den der STOP Kode ?

  • Quote

    Originally posted by PartyPedersen
    nej ved godt mit gfx er lidt gammelt.. men troede ikke det havde så stor betydning at den bare
    lukkede og viste blå skærm ?? men måske skal jeg bare have et bedre gfx eller ?


    Hvis du kender en der har et AGP kort der er lidt nyere, kunne du prøve det i din maskine.

  • Quote

    Originally posted by PartyPedersen


    jamen jeg bruger Firefox som mit standard internet ?? og hvad kan jeg gøre med den hardware konflikt ??


    Har også set det er noget med mine ram når man søger på google under den der STOP Kode ?



    Stor sandsynlighed for at det så er dine ram som driller.



    Prøv at køre med en enkelt stang i første omgang. (hvis du så kun har en enkelt så må du låne eller fremskaffe en)