Ja så kommer man ved et uheld til at forvilde sig ind på det der ..wow haløj forum her på siden, og så er der bare fyldt med mennesker man SLET IKKE KENDER
Det der.. wow forum, her :S
-
-
Ja, vi har gemt en del monstre derinde, der ikke tåler at se dagens lys: Det kunne jo betyde enden for menneskeheden!
-
Originally posted by Nice2u
Ja, vi har gemt en del monstre derinde, der ikke tåler at se dagens lys: Det kunne jo betyde enden for menneskeheden!Hehe, mwello..
-
Originally posted by nano
Ja så kommer man ved et uheld til at forvilde sig ind på det der ..wow haløj forum her på siden, og så er der bare fyldt med mennesker man SLET IKKE KENDERVisse mennesker er næsten kun på WoW forummet her på tweak.
-
Og vi andre bruger bare offtopic konstant...:D
-
Originally posted by klovnemanden
Og vi andre bruger bare offtopic konstant...:DHehe
-
Tjaah, der er da nogle derinde som man ikke ser så tit i andre afdelinger
-
Jeg er bange for wow forummet.....jeg gik derind på et tidspunkt og endte med at ligne et stort spørgsmålstegn. Fatter godt nok brk af alle de udtryk der bruges i den verden (MMORPG generelt).
-
Originally posted by JuiCe
Jeg er bange for wow forummet.....jeg gik derind på et tidspunkt og endte med at ligne et stort spørgsmålstegn. Fatter godt nok brk af alle de udtryk der bruges i den verden (MMORPG generelt).Haha forstår dig godt
Men jeg har faktisk spurgt om hjælp derinde og de smækkede mig faktisk ikke engang med en fireball eller huggede hovedet af mig
-
Jeg er bange for wow forummet.....jeg gik derind på et tidspunkt og endte med at ligne et stort spørgsmålstegn. Fatter godt nok brk af alle de udtryk der bruges i den verden (MMORPG generelt).Samme hvis jeg går ind i Overclocking afdeling.. Fatter jeg fuldstændig hat af.
Men lige en ting.. Hvis man vil vide noget, så er det Tilladt og spørge. Man kan kun blive klogere..
-
Originally posted by Bllets
Samme hvis jeg går ind i Overclocking afdeling.. Fatter jeg fuldstændig hat af.
Men lige en ting.. Hvis man vil vide noget, så er det Tilladt og spørge. Man kan kun blive klogere..
Hvis man altså har brugt Søge-funktionen og Google først. Husk det
-
Men det er jo så heldigt at vi har lidt for en hver smag herinde
-
Originally posted by Aerial
Men det er jo så heldigt at vi har lidt for en hver smag herindeDet er det helt sikkert. Total multifunktions forum
-
Jeg er bange for wow forummet.....jeg gik derind på et tidspunkt og endte med at ligne et stort spørgsmålstegn. Fatter godt nok brk af alle de udtryk der bruges i den verden (MMORPG generelt).Også mig
Syntes bare det var sjovt jeg kom til at forvilde mig derind, og så var der bare 1000 afktive brugere jeg aldrig havde mødt før
-
Originally posted by nano
Også mig
Syntes bare det var sjovt jeg kom til at forvilde mig derind, og så var der bare 1000 afktive brugere jeg aldrig havde mødt før
Går ud fra at sætningen "Overdrivelse fremmer forståelsen" passer her...
1000
-
Originally posted by Bllets
Samme hvis jeg går ind i Overclocking afdeling.. Fatter jeg fuldstændig hat af.
Det er derfor jeg holder mig til film og musik, og Offtopic forummet - det er det eneste jeg fatter noget af her på tweak..:D:D:D
Og offtopic - det kan alle snakke med på..:P