syntes nu vw er udmærket, de er billige i dele og i indkøb. syntes måske du haster lidt for meget med bilkøb, du skal da ud og prøve køre forskellige modelle og se om det er noget for dig. er selv ved at kigge nu bil og jeg aner virkelig ikke hvilken model jeg skal gå efter
N00b søger hjælp til bil asap
-
-
Originally posted by NiEn
syntes nu vw er udmærket, de er billige i dele og i indkøb. syntes måske du haster lidt for meget med bilkøb, du skal da ud og prøve køre forskellige modelle og se om det er noget for dig. er selv ved at kigge nu bil og jeg aner virkelig ikke hvilken model jeg skal gå efterHar ikke længere end til de lukker søndag!
Skal bruge den til job -
lån/lej en lille spand - eller køb en med 3-4 måneder til syn du kan bruge de næste 4 ugers tid. Så har du tid til at finde lige precis den rigtige
-
Originally posted by neiro
lån/lej en lille spand - eller køb en med 3-4 måneder til syn du kan bruge de næste 4 ugers tid. Så har du tid til at finde lige precis den rigtigeFint råd ja, men om 12år ved jeg stadig ikke hvad jeg skal vælge. Er som sagt lidt vild med Vectra, men høre de har tendens til rust
-
jeps, men alle biler har problemer med rust i danmark.
Hvis den du linkede til ikke har noget rust er det kun et spørgsmål om at vaske den når du har kørt hvor der er blevet saltet, og sørge for at få bunden behandlet med mellemrum så den ikke pludselig har rust der.
Du finder ingen bil til din økonomi med de egenskaber du efterlyser, som er helgalvaniserede. -
Originally posted by neiro
jeps, men alle biler har problemer med rust i danmark.
Hvis den du linkede til ikke har noget rust er det kun et spørgsmål om at vaske den når du har kørt hvor der er blevet saltet, og sørge for at få bunden behandlet med mellemrum så den ikke pludselig har rust der.
Du finder ingen bil til din økonomi med de egenskaber du efterlyser, som er helgalvaniserede.Det er jo klart, men man må da kunne få en fin bil til 100000
-
kan man også sagtens.
men med de krav du har (diesel og stationcar) har du kun ford focus eller seat cordoba at vælge mellem - udover de franske og polo udgaven af den seat (med så få heste den ikke kan flytte sig overhovedet)Seat : http://bilbasen.dk/Cars/UsedCa…x?AdId=414902016&Source=1
jeg er ikke en fan af vag biler (vw, audi, skoda, seat) men deres byggekvalitet er noget højere end de franske biler (dog er de lige så grimme imo)
Edit: lige precis den bil jeg har linket til ville jeg måske se en gang nærmere på servicebogen inden en evt. handel. Stemplerne gir mig en ide om at den bare lige har fået en stak stempler for at servicen er overholdt. Så ville checke om det er samme kuglepen og håndskrift på dem alle. Men den har 12 måneders garanti og er nysynet - og har rustbehandlet bund. Ikke den ringeste start hvis man søger efter en ny brugt bil.