Ny comp...

• JEg havde for ikke så længe siden et topic oppe omkring samme emne, men det blev aldrig rigtigt til noget med mig og ny comp. MEN MEN nu skal det satme være! :D

Vi snakker stationær.

Det skal smides i dette kabinet: http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=238170
    Det skal være denne skærm: http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=307883

derudover er der ca 14-15k +/- at rode rundt med.

Alt, og jeg mener ALT skal med! :) (Måske bortset lige fra diskette-drev)

Fyr løs

SeePee :)

EDIT: Link-fix

• skal den primært bruges til gaming?

Hvor meget må den larme? Er luftkøling godt nok eller vil du have vand?

Kabinet er rigtig godt valg til luft og har samme skærm så = godt valg :9xo

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

Rettet en gang, sidst af hot_fifty ().

Originally posted by hot_fifty
    skal den primært bruges til gaming?

Hvor meget må den larme? Er luftkøling godt nok eller vil du have vand?

Kabinet er rigtig godt valg til luft og har samme skærm så = godt valg :9xo

Jep primært gaming, keine OC...

Den skal helst larme så lidt som muligt, kommer fra en lydløs 6214W ;) Og den skal være på luft, gider ikke H2O

• det var et antec P182 han linkede til = fino kab til luft :9xo
    samler lige en til dig

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

Rettet en gang, sidst af hot_fifty ().

• lol fik aldrig samlet et, gør jeg lige, editer om lidt

Hvor stor HDD har du brug for. Har valgt 320GB, synes ikke det er værd at købe GTX i den opløsning men der er ellers råd til det. Valgte E6700 fordi du ikke vil overclocke

http://peecee.dk/?id=50745

hov mangler DVD Brænder. Køb samsung SATA DVD Brænder i sort. Har den selv, perfekt brænder

Rettet 4 gange, sidst af hot_fifty ().

• Lige et spørgsmål

Hvad er WD Raptor for en? :D

• den kan du have windows og spil på så loader den hurtigere. den anden disk er til film, musik og alt det der fylder

Originally posted by hot_fifty
    den kan du have windows og spil på så loader den hurtigere. den anden disk er til film, musik og alt det der fylder

Ja, men er jeg den eneste som ikke syntes at man til hverdag lige sidder og tænker damn min HDD er langsom...

Originally posted by Svan

Ja, men er jeg den eneste som ikke syntes at man til hverdag lige sidder og tænker damn min HDD er langsom...

nej det er rigtig men synes nu hvor han har pengene.

Det ville du nok hvis du havde haft en hurtigere og så kom tilbage til den "normale".. ;) . Umiddelbart synes jeg heller ikke at min cpu er langsom, men når jeg VED c2d er hurtigere er sagen en anden...

/ OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

Originally posted by |Mojo|Jojo|

Det ville du nok hvis du havde haft en hurtigere og så kom tilbage til den "normale".. ;) . Umiddelbart synes jeg heller ikke at min cpu er langsom, men når jeg VED c2d er hurtigere er sagen en anden...

Vi snakker HDD og jeg har prøvet at køre med Samsung Spinpoint etc. efter jeg har haft raptor...

Vi snakker HDD og jeg har prøvet at køre med Samsung Spinpoint etc. efter jeg har haft raptor...

Ku du ikke mærke forskel? Har aldrig haft en raptor så jeg ved intet. Men jeg ved at blot fordi man ikke syns det går langsom kan det godt være det gør alligevel... ;)

/ OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

• Det kan da godt være du har ret, men vi snakker nogle få sek. og det er det nok ikke engang i det hele taget, men vil da klart sige at han skal købe en når han nu har pengene...

• Uhm bundkort? :idea: :razz: