B: Alpine Anlæg til JBL (eller sælges) *edit*

  • Hey...


    Jeg er ved at udskifte alt mit anlæg til JBL så jeg har det her tilbage som jeg skal ha byttet eller solgt.
    det er noget af Alpins HIGE end anlæg, deres store klasse!


    det drejer sig om:


    2x12" Alpine bass


    Peak Power 1500W
    RMS Power 500W
    Frequency Response: 24Hz - 500kHz
    High Excursion 1" Santoprene Edge
    Kevlar Reinforced Pulp Cone
    Dual Progressive Nomex Spiders with Edge Control
    Integrated Tinsel Lead Spider Design
    Custom Cast Aluminium Frame with Integrated Heat Transfer Plate
    Extended Length Dual-Flared Vented Pole Design
    High-Strength Brass Voice Coil Bobbin
    Heavy-Duty 10cm2 Push Terminals
    Computer Optimized Magnetic Circuit
    Designed and Engineered in the USA


    de er Begge i en kasse vær for sig, der er byttet sammen!



    1 Alpine Power Anplifier MRD-F409
    4/3/2 kanals Special Edision!!



    der er også en mindre 2kanals forstærker med til, som lige nu trækker Begge Basser Suverent!


    1K kondensator ligger der også nede i bilen!


    og et sæt 6/9 baghøjtaler med, 320W!


    det hele spiller Kanont! så højt at det næsten er ulideligt at sidde i bilen :P


    Jeg vil meget gerne bytte det til noget JBL, 1 eller 2 bass 10" eller 12", og en Mono block til asserne og en 4 kanals til mine højtaler


    Kom med nogle bud



    Bass:
    [Blocked Image: http://www.bilgalleri.dk/uploads_mar/674990.jpg?05-06-2007%2018:17:22]


    [Blocked Image: http://www.bilgalleri.dk/uploads_mar/728597.jpg?10-07-2007%2013:11:54]


    Forstærker:
    [Blocked Image: http://www.bilgalleri.dk/uploads_mar/674994.jpg?05-06-2007%2018:17:22]


    [Blocked Image: http://www.bilgalleri.dk/uploads_mar/674995.jpg?05-06-2007%2018:17:22]


    [Blocked Image: http://www.bilgalleri.dk/uploads_mar/728596.jpg?10-07-2007%2013:11:54]

  • Da jeg ikke ander hva sådan noget koster brugt kan jeg desværrer ikke byde :T
    Men hva skulle det hele koste samlet ?

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • det er nu ikke deres high end , det er dddrive og det spiller max , 5000 kr pr bas enhed
    er der kvittering med ?

    Phenom II 720 be @ x4 3800 mhz
    Asus M4A79-T/Deluxe
    KIngston Hyper x 1600 MHZ
    Sapphire 4890 TOXIC
    Zalman ZM850-HP
    Samsung 226cw
    Antec 900 ver 2

  • Jerking
    Når du skriver som du gør :) så huske, bare lige for sjov skuld og så det ikke fylder så meget til en andne gang, ikke at tag alt teksten og billeder med når du Citer ;) hehe


    Men nej, jeg har desværre ikke kvitt med, da det sad i bilen da jeg købte det, og tidliger ejer ikke er meget villig til at snakke med mig, fordi han ja, ikke er særlig gammel i hans hovede.. for at sige det pænt.. men det er ikke ståjlet står han og jeg inden for!


    Men jeg ved ikke hvad det ca. ligger i af pris, ville gerne ha nogle bud, så ser vi med prisen der efter... ellers Kun bytte med JBL forstærker, mono block og bass/basser

  • Quote

    Originally posted by Artisan
    Da jeg ikke ander hva sådan noget koster brugt kan jeg desværrer ikke byde :T
    Men hva skulle det hele koste samlet ?


    Ved det heller ikke helt, ved bare det ikke falder på samme måde som hardware hehe...


    men der er en der har budt mig 1700 pr bass...
    og forstærkeren er vist nok ret dyr... såå en samlet pris, med den xtra forstærker og kondensator og bass kasserne... hmm 5500,-

  • det ser ud til jeg har bytte mine basser og den lille forstærker væk...


    så der er den store forstærker fra Alpine,, en super kraftig V12 forstærker, Alpines højrste serise inde for forstærker

  • Quote

    Originally posted by kramer
    Hvad skal du have for den store forstærker ? og hvilken effekt kan den trække (rms) ?


    kom med et bud på den... jeg ved det faktisk ikke, det står ikke på den hehe...

  • hmm.. ok.. min forstærker giver selv 2x100w rms nemlig.. leder efter en der kan gi baghøjtalerne den effekt de er lavet til (200w rms) ser ikke ud til at den helt kan være med der.. desværre...

  • Quote

    Originally posted by kramer
    hmm.. ok.. min forstærker giver selv 2x100w rms nemlig.. leder efter en der kan gi baghøjtalerne den effekt de er lavet til (200w rms) ser ikke ud til at den helt kan være med der.. desværre...


    hmhm
    Den trækkede mine 2 12" og mine 320W baghøjtaler fint før.... men ok

  • Quote

    Originally posted by kramer
    Jamen hvad vil du ha for den forstærker så?


    Hmm.. kom med et bud... er det kun den ene forstærker? eller begge 2 og kondensatoren?

  • Quote

    Originally posted by kramer
    kun den ene forstærker som jeg har haft spurgt efter tidligere.. jamen jeg kan ikke li finde det i dk så kender ikke nyprisen.. kan du ikke bare angive et prisområde så?


    mener ny pris var noget omkring de 6000... såå hvad siger du til 2500?

  • Quote

    Originally posted by kramer
    hehe ok.. så er det lidt for dyrt for mig.. ikke fordi prisen er uretfærdig vidste bare ikke hvilket prisleje vi var i...
    så må takke nej desværre...


    en skam :)


    du kan også få det hele for 6300 eller sådan ngoet hvis du er interessert i det :)