Sådan Svenskere! ! !

  • gør han så ikke!

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.



  • haha slap af... lige det sidste holder jo ikke nogen steder hjemme og tror jeg næppe sker.
    men det straffespark havde de misttet på... så det var ligemeget..
    :P


    slap af du kommer af med lidt aggresioner her? :)


    Jeg vil stadig mene at det er Tilskuerns fejl at kampen bliver stoppet.. man kan ikke give en spillers skyld, af hva en tilskuer laver...


  • helt enig


    en prof spiller gørbare ikke sådan noget.


    han burde dømmes ude fra landsholde resten af livet.


    og ham der idioten dr løber ind på banen skal smides i en celle med to store rockere.


    en månedes tid.


    sådan noget sker aaldrig i motor sport :9xo



    PS:
    er i sikker på det ikke er svenskerne der har bestildt ham der fjoldset til at løbe ind på banen LOL


  • Du mener Christian Poulsen?? :$

  • Quote

    Originally posted by D-Zs


    Du mener Christian Poulsen?? :$


    :))

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Originally posted by D-Zs


    Du mener Christian Poulsen?? :$


    Haha good 1 :9xo

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Originally posted by Svan
    Det er jo ikke sikkert at de havde scoret på straffespark...


    Arrrh, det er nu vidst ønsketænkning... Godt nok er thomas srensen en klasse målmand, meen et straffe det går nu som regel ind i 8 ud af 10 tilfælde, såårh, sku vidst være rimelige heldige, hvis det var...

  • Quote

    Originally posted by kungfuis78
    Hehe slap nu af mr. flueknepper, jeg bliver jo hidsig, så jeg mister fatningen...


    Hehe fair nok synes bare det var sjovt den gik igen 3 gange :)