• MM? Det er jo ikke meget man kan få for 1000 kr. Men jeg har en fujitsu-siemens scenic-L med en Pentium 4 2.0 ghz. Mx 440 grafik 64mb, 256 mb ram og creative sb live lyd. 30 gb haddisk. dvd drev og cd brænder. Den er jo ikke ny den har lidt ridser men den funger fint. Har også men det er en xp-1700+ xp den kører næsten bedre hvis jeg skal sige det. Det er med samme harddisk og grafik. Et bedre abit kw7 mobo hvor onboard lyd virker perfekt derfor er creative sb lydkortet ikke med der. Samme ram. Og 1000 kr er jo pp da de står i nordsjælland. Alt virker selvfølgelig og kører fint med windows xp.

  • Quote

    Originally posted by Tarzan & Jane
    Har max 1000,-kr hvad kan tilbydes ? min. 2ghz.
    skal være køreklar, 100% OK,uden skærm tast+mus
    Mvh Lars...


    køreklar? betyder det med windåse?
    så bliver det nok lidt svært med maks 1.000

  • Jeg har nok noget, som kan erhverves for omkring de 1000kr.


    Det er noget Aopen Motherboard s. 754 med en AMD64 3000+. Burde være kraftig nok ;)


    Skriv mig en mail på nolusershere(SNABELA)hotmail(PUNKTUM)com.


    Mvh Simon

  • Prisen skal vi lige snakke om, jeg kan nemlig proppe lidt forskelligt hardware i.


    Desuden er der to aspekter i det: Nemlig, at den pc bliver lånt af en af mine venner, samt, at en anden mulig køber har vist interesse for den. Kan bare ikke lige få fat i ham :-/


    Men som sagt - jeg har en masse forsk. hardware til den, og jeg kan sammensætte det efter dine behov. Du må meget gerne kontakte mig via messenger på den mailadr. jeg skrev før. Evt. bare send mig en mail ;) Er lidt lettere.


    Edit: Men ja, en priside vil være omkring 1000kr. ;)

  • Lars & Jane --> Kunne det have interesse - mit system? Har lidt svært ved at se, hvem du skriver til.


    Weah69 --> Skriv en mail til mig, her har #0 førsteret ;)