Bærbar til ca 11000

  • Heysa Tweakers!


    Jeg søger en bærbar, primært formål = studie.


    Krav:


    Intel platform
    Længst mulig batteri tid
    Fantastisk god skærm til studie
    god kvalitet
    Trådløst net
    Maks 15.4 tommer skærm
    Maks 10 dages leveringstid.


    Behøver ikke noget stærkere grafikkort end standard Intel onboard.


    Det jo nemt nok ikke ;-), men nu kommer udfordringen:


    MED i prisen skal være:


    Mindst 3 års forsikring med tyveridækning
    Ekstra Batteri
    Windows XP



    Maks pris inkl. det hele : 11000 dKr.

  • Quote

    Originally posted by Zulu


    Har du ikke en indboforsikring, der dækker tyveri?


    Jo, men dækker den så også den bærbare hvis den bliver stjålet ude for hjemmet?

  • Jeg ville vælge en T60, evt udgaven med 1400x1050 hvis du kan finde 500 mere. Det ekstra batteri - hvad skal du bruge det til, har du meget langt mellem mulige opladninger?


    Rigtig lækker kvalitet og rigtig god service. Det er klart en af de lækreste (til den pris) og en af dem jeg ikke ville frygte at skulle slæbe med i en taske hver dag.


    Mht. forsikring, så kan vi ikke svare på det, du bliver nødt til at finde din police eller kontakte dit forsikringsselskab.


    /ask

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk


    Jo, men dækker den så også den bærbare hvis den bliver stjålet ude for hjemmet?


    Jeg har ikke hørt om nogen, der ikke gør, de dækker også cykler og lignende.
    Men tjek det lige for en sikkerheds skyld.

  • Her er et par bud:


    Fujitsu Siemens LifeBook E8110, kan ikke lige finde noget sikkert angående garanti


    Fujitsu Siemens LifeBook S7110 Supreme, kan ikke lige finde noget sikkert angående garanti


    HP Compaq Business Notebook Nx7400, kun 1 års garanti.


    Lenovo ThinkPad Z61m 9450, kun 1 års garanti.


    Der er lidt at vælge i mellem, fra 14" med 1400x1050 på 1,8 kg til en med 15,4" og 1680x1050 på 3 kg.