• Fokus ligger godt, men jeg synes at billedet er overeksponeret? Men det kan self. også være fordi at jeg er ved at være træt ;)

Ps. Du må snart give os andre tweakere en lyn kursus i at være ninja :D

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Originally posted by Don_Jabbe
    Fokus ligger godt, men jeg synes at billedet er overeksponeret? Men det kan self. også være fordi at jeg er ved at være træt ;)

Ps. Du må snart give os andre tweakere en lyn kursus i at være ninja :D

Ja, billedet er en smugle overbelyst, men det hænger lidt sammen med den creme farvet Rhododendron blomst den sidder på.

Hehe, ang. kursus det gir jeg ikke :) det handler bare om at bevæge sig stille og roligt. ;)

Originally posted by |Henrik|
    det handler bare om at bevæge sig stille og roligt. ;)

Sikke noget fis, hvis jeg ikke må løbe skrigende hen med dyret, med hænderne over hovedet så gider jeg ikke :))

Men dejligt billede, ligner den lige har hygget sig med lagkage.

• Der mangler for mig på en eller anden måde et eller andet fokus punkt i billedet. Det er som om øjne ikke lige hæfter sig ved noget :(

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by _WHAT_
    Der mangler for mig på en eller anden måde et eller andet fokus punkt i billedet. Det er som om øjne ikke lige hæfter sig ved noget :(

Gør det noget i et nærbillede at det meste er i focus. ?
    Jeg har nemlig brugt f/10 for at hele brumbassen skulle være skarp.

Jeg kan sige at focus ligger der hvor vingen starter. ;)

• Nej ikke så meget det jeg mener med at det er i fokus som skarpt. Men det bliver rodet der er ikke noget øjet skal se og som fastholder det. Interesse punkt eller hva fanden man nu lige skal kalde det.

• Fint nok billede. Men kan kun være enig med what i at der mangler et punkt der fanger en ;)

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

Originally posted by _WHAT_
    Nej ikke så meget det jeg mener med at det er i fokus som skarpt. Men det bliver rodet der er ikke noget øjet skal se og som fastholder det. Interesse punkt eller hva fanden man nu lige skal kalde det.

Det kan jeg såmen hurtig forklare dig, det er brumbassen dine øjne skal se, ikke andet. :razz:

Hvordan ville du selv så ha taget dette billede, er det placeringen af brumbassen der ikke er go. ?

Der kan vel ikke herske nogen tvivl om nu hvad øjet skal kikke efter, brumbassen i fuld størelse, ja den har linsen lige oppe i hovedet. :P

[Blocked Image: http://img133.imageshack.us/img133/5870/brumbasse2bu3.jpg]

• Kan fint se dit motiv men der er ikke noget der fænger i billedet for mig. Jeg ser det og er så på vej videre med det samme.