godnat krimi

Originally posted by nonsens
    ja jeg er jo som sagt gået i gang med Da Vinci og den er vildt spændene og jeg kan varmt anbefale den :D

Når du er færdig med den, kan du passende fortsætte med Engle og Dæmoner samt Morderisk Bedrag. Engle og Dæmoner er også med Mr. Langdon, mens Morderisk Bedrag har en anden hovedperson, dette gør den dog ikke mindre god.

Der er også Tankados Kode - som jeg dog ikke har læst endnu, men om ca. 3 uger kan jeg forhåbentlig anbefale den hvis den lokale Føtex har den hjemme når jeg kommer derned (på tilbud til 169 kr. resten af ugen)

Originally posted by nonsens
    ja jeg er jo som sagt gået i gang med Da Vinci og den er vildt spændene og jeg kan varmt anbefale den :D

Har læst 3 af hans bøger, Engle & dæmoner som faktisk foregår før Da Vinci mysteriet selv om den er skrevet efter. Det sjove er at der er nogle hentydninger i Da Vinci mysteriet som henviser til Engle & Dæmoner.

Den sidste jeg har læst kan jeg ikke lige huske hvad hedder.

EDIT: Nå ja, Morderisk Bedrag som Burger lige har nævnt.

- Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

Rettet en gang, sidst af dna ().

• Engle og dæmoner er så vidt jeg ved Dan Browns første bog. Så ved ikke hvor sjovt det er.

Originally posted by Burger

Når du er færdig med den, kan du passende fortsætte med Engle og Dæmoner samt Morderisk Bedrag. Engle og Dæmoner er også med Mr. Langdon, mens Morderisk Bedrag har en anden hovedperson, dette gør den dog ikke mindre god.

Der er også Tankados Kode - som jeg dog ikke har læst endnu, men om ca. 3 uger kan jeg forhåbentlig anbefale den hvis den lokale Føtex har den hjemme når jeg kommer derned (på tilbud til 169 kr. resten af ugen)

okai jamen så ved jeg jo godt hvad jeg skal tage mig til at læse næste gang tak for det.