• Hejsa,


    Jeg sidder stille og roligt i min stol og venter på det næste "Gode" Grafikkort. Jeg springer lige GTX/Ultra over fra nVidia og ATi virker ikke som om da har noget særligt oppe i ærmet. Så jeg venter bare på nVidias næste kort.


    Men, så kom jeg lige i tanke op jeg skal jo også have en PSU der kan trække det.
    Sidder PT med en 500w SHG Brand PSU. ( http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=820248, Tror egentlig det var en ældre model men den har de ikke mere )
    Da jeg fik den samlet min PC hos dem, det var den eneste der var på lager, så nuppede jeg den så jeg ikke skulle vente for længe :))


    Men der er jo så sindsyg mange PSU mærker, jeg leder efter noget stabilt jeg kan montere med en snuptag.


    Så hvis i kan komme med TO forslag;


    1) En PSU der kan trække min nuværende PC + Et af nVidias "High End" kort længere ude i fremtiden


    Og


    2) En PSU der kan trække et SLI setup af kommende kort.


    Ved ikke om jeg lige gider køre et SLI setup, men kunne være sjovt :))


    Ved godt vi ikke ved hvad nVidia har i ærmet og dets strømforbrug, men man kan vel kigge på Ultra versionen og ligge lidt til el. fra.

  • Nu har jeg ikke så voldsomt meget tjek på det, men hvis dit nuværende system kører stabilt så er der vel ikke nogen grund til at bekymre sig om en ny strømsyning før du alligevel skal købe grafikkort. Til den tid ved man jo også hvad det kommende grafikkort kræver.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Burde jeg måske ha' nævnt.


    Jeg har haft nogle problemer med min nuværende, i form af restarts når systemet er under pres.



    Så ville gerne opgradere så tidligt som muligt, så hvis nogen kunne rekommendere 2 forskellige, en til single GPU og SLI setup. ( Den skal kunne sidde i Kabinettet, gider ikke de der nye kufferter der skal står ved siden af ... )