HJÆLP! Nogen der kender den bærbare der hedder Vega?

  • Hej alle der ved mere end jeg.


    Jeg er ved at skulle købe en computer og synes Vega er meget kraftige til prisen, næsten i en grad der bekymrer mig en smule. Er der nogen der kender dem? (Det er vist det samme som Mybook)


    Den jeg har kigget på koster 10.188.- er indeholder følgende:


    Intel Core 2 Duo T7300 2.0GHz
    15.4" TFT Widescreen
    - Crystal Clear Skærm
    Nvidia GeForce 8400 Grafik
    -256MB turbo cache
    100 GB Harddisk SATA 7200RPM
    2 GB DDR2 RAM
    DVD RW Super Multi Brænder
    Bluetooth indbygget
    Webcam 1.3Mpixel indbygget
    Windows Vista Home Premium

  • vega bærbare bliver samlet - eller i hvertfald serviceret og leveret - af sddata her i landet.
    Vi har haft et par stykker på arbejdet. En løb tør for strøm på bios batteriet, en smed det normale batteri, en flækkede i kanten ved skærmen (for neden i siden), og resten kører så vidt jeg ved upåklageligt. De er billige, men det er byggekvaliteten desværre også - eller var, for i nyere tid bruger vi kun hp bærbare. Den sidste vega bærbar jeg kender til vi har købt var med en centrino 1.5ghz - så det må være et par dage siden.
    Men den her post burde høre til i hardware tråden, ik køb og salg.

    MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.

  • Eneste Vega jeg selv har siddet med mellem hænderne er min kammerats tidligere "følgesvend". Bundkortet var fra Asus, og en bios opdatering senere, stod der Asus over det hele.
    Byggekvaliteten er som tidligere nævnt relativ billig, men man får pænt meget hardware for pengene.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m