Hvilket 1st person shooter er det bedste nogensinde ifølge jer ?
synes selv Battlefield 2 er og bliver tidens bedste men har da kigget mange af de kommende spil og ser frem til mange af kommende spil
Bedste shooter ?
-
-
Tja, HL2 og BF2 lige nu, men forventer meget af Crysis.
-
jep efter at have set en lille film på tomshardware om crysis ser jeg rigtig meget frem til det
-
cs source
-
Helt klart HL2
-
Originally posted by Nice2u
Helt klart HL2Selvom jeg ikke spiller ret mange spil, så er HL2 helt klart også min favorit!
-
CS!
Verdens mest spillede... siger jo sig selv.
-
HL2 og far cry! tror dog crysis bliver helt vildt
-
Der nu mange gode shootere derude.
Kan godt anbefale; F.E.A.R og Rainbow Six: Vegas.
Specialt FEAR er helt i klasse for sig. Super grafik, hel vild AI og rigtig fed lyd og storyline. Et mesterværk som også har scoret 9-10/10 i næsten alle reviews.
-
f.e.a.r. CS:S og CS 1.6 HL2 Call of Duty...
og så det spil jeg er venter mest på og det spil jeg har glædet mig til mest overhovedet Crysis
-
Goldeneye 007 til Nintendo 64.
-
Half-Life... the original!
-
Syntes at alt men HL er klasse, men spiller dog en del BF2 og glæder mig for vildt til crysis.
-
Rainbow Six: Vegas.
PC Versionen er rigtig lækker, lidt mere klar grafik end 360 versionen, forbedrede lyde og okay Single-player del. Elsker bare det spil.
Vil så sige, overvejer du at spille Multiplayer er PC versionen godt nok det største flop.
Der er 360 versionen overlegen cirka 350%. -
Quake 3 var godt, CS 1.6 bedre, hmm men jeg ville mene at vi var ude i noget Red Faction 1, og Soldier of Fortune.
Red Faction 1 fordi istedet for at tage fordøren kunne man tage sin Rocket Launcher eller C4 og lave en ny dør
Fuldstændig vildt. Sprænge huller i døre og gulve loft osv.
Soldier of Fortune fordi man kunne massekrere, pløkke folk ihjel. Simpelthen alt for vildt!
EDIT* Soldier of Fortune 1 er desværre et spil som er glemt af tidens tand. -
CS.
Fremtidige: ETQW, UT2k7 og naturligvis Crysis
-
Var det ikke i Soldier of Fortune hvor man kunne kaste med knive???
Hvis det var så, så var det et funny spil...
-
Hah, jeg kan stadig huske hvordan jeg ownede alle mine venner i SoF med min trofaste shotgun
Skød altid efter benene, bare for sjov
-
Originally posted by Brition
Goldeneye 007 til Nintendo 64.Så gammelt, men stadig mega sjovt
-
Originally posted by Carsten_DK
Delta Force XtremeHvis man da ønsker lidt mere udfordring, end blot at skyde hurtigst muligt på alt, hvad der bevæger sig...
BF2 er de mest spildte penge, jeg endnu har givet ud til spil. Minimaps og elendigt gameplay
Har de fået gjort lidt ved grafikken?
Og er det samme gode gamle stemning der er i spillet?
Sidst jeg spillede det, var da 2'eren var ny, og hvis jeg husker rigtigt, var 3'eren en skuffelse