Diverse comp. dele sælges

  • Skærm:


    19" Samsung Syncmaster 930BF - købt hos shg.dk i august sidste år, virker perfekt osv.


    1650,-


    Kabinet:


    Thermaltake Mambo midikabinet - købt hos shg.dk august sidste år, fejlfri stand, og et godt kabinet, hvis man ik er til overdrevne kabinetter


    250,-


    Bundkort:


    Asus P5N32E-SLI - købt hos shg.dk for et par måneder siden. Rigtig cool bundkort, som jeg helt sikkert kan stå inde for - har prøvet en del fra Asus og dette har været det bedste indtil videre


    750,-


    Grafikkort:


    Asus Geforce 7950GX2 - købt hos proshop.dk lige før jul sidste år. Godt grafikkort, som ik har problemer med at trække noget som helst (selvfølgelig skal ens comp. jo også ku' følge med... hehe - men kan min heldigvis). Et af de bedre af de store grafikkort der er på markedet for tiden


    2250,-


    Ram: (bliver kun solgt, når jeg finder de rigtige til den opbygning jeg er igang med nu):


    Corsair Twin2X2048-5400C4, 2x1024MB - to blokke købt i august sidste år og to blokke i februar i år, begge gange hos shg.dk. Rigtig kvikke ram som virker fint med bundkortet jeg har til salg, og kan nemt trække det man sætter dem til


    2000,-



    Har faktura'er på alle tingene, og det kan sagtens sendes til fyn/jylland + diverse øer (dog ved forudbetaling, da jeg ik vil betale for at sende noget uden at det bliver afhentet så jeg får det tilbage igen); men kan også afhentes. Priserne er kun ca. og er til at handle med, hvis man køber det hele