Lejetøjs mølle

• Billedet er egentligt meget sjovt og teknisk fint. Men er det ikke en lidt kedelig bagbrund med nogle trælse skygger. Opp imod en himmel med lidt "spændende" skyer eller lign ville nok gøre en stor forskel. Evt. også med nogle lidt klarere farver (ala det sidste du postede).

/ask

Originally posted by jacobask
    Billedet er egentligt meget sjovt og teknisk fint. Men er det ikke en lidt kedelig bagbrund med nogle trælse skygger. Opp imod en himmel med lidt "spændende" skyer eller lign ville nok gøre en stor forskel. Evt. også med nogle lidt klarere farver (ala det sidste du postede).

/ask

Jo sådanset er det lidt kedeligt, det var bare også lidt for sjov at jeg lige ville prøve. :)

Havde nok været lidt bedre hvis det ikke var helt overskyet.

Edit: billedet er taget udendørs. ;)

Originally posted by |Henrik|
    Havde nok været lidt bedre hvis det ikke var helt overskyet.

Edit: billedet er taget udendørs. ;)

Ja - det var lidt svært at se, jeg havde gættet på indendørs op af en lys baggrund....

/ask

Originally posted by Jacorik
    Prøv med en lidt langsommere shutterspeed så vingerne kan nå hele vejen rundt så det næsten bliver en rund cirkel :idea:

Har jeg også prøvet, og det ser knap så godt ud som dette.

• Ideen er meget sjov, og teknisk fin.. Bare lidt kedeligt. Baggrunden er meget grå.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

Originally posted by celfa
    Ideen er meget sjov, og teknisk fin.. Bare lidt kedeligt. Baggrunden er meget grå.

Ja, som jeg har skrevet tidligere er det lidt trist at det var overskyet, men det er man heller ikke herre over. :)

Og så var det også en hurtig ide jeg lige fik, og så kunne jeg bare ikke vente med at ta' billedet. ;)