Hej..
Jeg har sådan en bavian her, og der er sku lidt for meget gang i den, den larmer helt vildt meget..
Kan man ikke bruge et program til og skure ned for det pis blæser... Garantien skulle jo gerne bibeholdes..
Hej..
Jeg har sådan en bavian her, og der er sku lidt for meget gang i den, den larmer helt vildt meget..
Kan man ikke bruge et program til og skure ned for det pis blæser... Garantien skulle jo gerne bibeholdes..
nej kan du ikke. Du er nød til at skifte blæseren. Det har jeg gjort i min FPS fortron 700W, der koster 1200 fra ny ca.
årrrrhh knep...
Jamen så må den ind på operations bordet... Men den er vel også kwald så går vel ikke i stykker...
ja.. min har fået en northq sort blæser der kører meget stille rundt ved 5v og den bliver slet ikke varm PSUen. Har trukket 4Ghz E6600 + 8800GTX + diverse HDD+DVD. Jeg tilsluttede min til det gamle stik
hvordan har du så fået den til og køre 5v hvis den er sat til det gamle stik i psu'en..? Giver den ikke 12v standart..
Fordi min PSU er det eneste som larmer.. Men det er seriøst også vildt som den gør det..
jo men der var kontakt i min til 5v. bare køb en silent 120mm blæser, scythe eller noctuas 800RPM
jamen min det er en 80mm, men ja okay.. ellers må jeg lige trække en ledning ud fra psuen..