gratis anitvirus?

• Avast

Det er freeware som du eftersøger og helt fantastisk ;)

Jeg har indstillet mit til kun at scanne javascripts på sider og ellers foretager det sig ingenting.
    Hvis jeg så downloader et program eller noget der kunne være mistænkeligt, kan jeg højreklikke på programmet og scanne det.

På den måde har jeg et godt antivirusprogram uden at det dræner min comp for ressourcer :))

• Men der er nu ikke noget det tilnærmelsesvis tar ligeså mange virus og også er i stand til fuldstændig at slette dem som Norton, så mit råd kør Norton den er lidt tungere ja, men den sparer dig med garanti også for flere Reinstalls af windows ind noget andet virus program! har flere gange selv haft virusser som kun norton kunne ta. Og hvad er der ved at bruge et antivirus prog. Hvis det ikke hjælper??

Originally posted by The^Daemo^N
    Men der er nu ikke noget det tilnærmelsesvis tar ligeså mange virus og også er i stand til fuldstændig at slette dem som Norton, så mit råd kør Norton den er lidt tungere ja, men den sparer dig med garanti også for flere Reinstalls af windows ind noget andet virus program! har flere gange selv haft virusser som kun norton kunne ta. Og hvad er der ved at bruge et antivirus prog. Hvis det ikke hjælper??

*LOL* ... Den dag Norton er det bedste, den dag overtager aberne jorden... :))

Originally posted by Wolf_of_dk
    bare rolige det sker aldrig.......

Hvad bruger du griller.......... ?(

har hørt at Norman er godt.............til tråds for navnet.................. ;)

Well... Jeg har set "Abernes Planet" og film lyver jo ALDRIG. *G* :)) .... Meget underholdendes ellers. Har lige brugt DVD´en som freesbie.... Skod-film... Den nye altså. Det skal være originalt... Ikke alle de der nye versioner. :]

Jeg bruger Panda Platinum 7

Men der er nu ikke noget det tilnærmelsesvis tar ligeså mange virus og også er i stand til fuldstændig at slette dem som Norton, så mit råd kør Norton den er lidt tungere ja, men den sparer dig med garanti også for flere Reinstalls af windows ind noget andet virus program! har flere gange selv haft virusser som kun norton kunne ta. Og hvad er der ved at bruge et antivirus prog. Hvis det ikke hjælper??

Norton er efter min mening fuldstændig overvurderet. Det tager måske de vira det skal, men det er der til gengæld masser af andre der klarer lige så godt.
    Norton er efterhånden blevet så stort, at det sælges med OEM-maskiner - og typisk for større selskaber, misser de nogle af de fede ting i kampen om 1. pladsen. Norton har, efter min mening, koncentreret sig for meget om at være det eneste store på markedet. I stedet burde de gøre deres program mere "usynligt" - i dag er man slet ikke i tvivl om at Norton banker ens computer i knæ nede fra systemtray :evil:

Originally posted by Aerial

Norton er efter min mening fuldstændig overvurderet. Det tager måske de vira det skal, men det er der til gengæld masser af andre der klarer lige så godt.
    Norton er efterhånden blevet så stort, at det sælges med OEM-maskiner - og typisk for større selskaber, misser de nogle af de fede ting i kampen om 1. pladsen. Norton har, efter min mening, koncentreret sig for meget om at være det eneste store på markedet. I stedet burde de gøre deres program mere "usynligt" - i dag er man slet ikke i tvivl om at Norton banker ens computer i knæ nede fra systemtray :evil:

ENIG !!!

Originally posted by Noobie
    Norton Antivirus + Norton Personal Firewall..
    så er du sikret så længe (like me ;) )

Sikret ja - men hold da op en tålmodighed du må ha ;) *G*

• hvis man kører windows XP er Norton meget tung ja, men i windows 2000 der sløver den ikke en dej! But then again XP er jo i sig selv en alvorlig system tapper.
    Så man skal vel også vælge lidt ud fra det!

hvis man kører windows XP er Norton meget tung ja, men i windows 2000 der sløver den ikke en dej! But then again XP er jo i sig selv en alvorlig system tapper.
    Så man skal vel også vælge lidt ud fra det!

Da XP jo bare er en lidt gejlet opdatering af 2K, kan man jo sagtens få det til at køre lige så hurtigt som 2k. (efter min mening hurtigere). Det kræver bare at man lige har nogle tweak-programmer til at fjerne det værste lir ;)

• Klart ar det ikke sløver maskinen hvis det kun scanner script... :baby:

Klart ar det ikke sløver maskinen hvis det kun scanner script... :baby:

Selvfølgelig - hvis jeg downloader en fil jeg vil have scannet kan jeg bare scanne den manuelt. Der er ingen grund til at scanne hver en exe-fil du åbner ;)

Generelt skal min antivirus ikke køre hele tiden, den skal bare være der og scanne det jeg beder den om :))