QuoteOriginally posted by Carlsen
*host* manden sagde -god- whiskey *host
LOL ja, tullamore dew er noget klamt sprøjt , ligesom southern comfort. Det er ikke whiskey, det er dame whiskey, hvis man da kan kalde det whiskey
*host* manden sagde -god- whiskey *host
LOL ja, tullamore dew er noget klamt sprøjt , ligesom southern comfort. Det er ikke whiskey, det er dame whiskey, hvis man da kan kalde det whiskey
Jah en god scotch slår da det meste
Men derfor kan man da godt prøve lidt af det andet der. Det er sgu også næsten synd at drikke sig bankelam i god whisky
QuoteOriginally posted by Marquis
Southern comfort er vist mer en burbon, likør-agtigt. Det er ihvertfald noget sødt stads.
Tullamore Dew er en irsk whiskery, sprittet som ind i helvede - og smager af sprinklervæske med ristede løg.
Vi kan også sige en good old onkel Jack Daniel.
Også ikke mere OT herfra.
Nu er det ikke lige whiskeyer jeg er ude efter Jeg mangler bare nogle opskrifter på nogle blandinger med Pisang Ambon som min oveskrift siger
Hvad med grøn og rød sodavand ? Har hørt at ungerne er vilde med det pjat
Der er vist også nogle tøser der kan li Pisang Ambon med juice osv ... Det må der jo være når pis-i-en-bong kan sælges
Har engang haft en kæreste der godt kunne li pisang ambon med ananas juice. Men hun blev også fyret på grund af dårlig smag
Tullamore Dew er en irsk whiskery, sprittet som ind i helvede - og smager af sprinklervæske med ristede løg.
Bingo
Ja det med sodavand står også inde på deres hjemmeside og smager rimelig godt med grøn sodavand.