Amiga 2000HD

  • Jeg syntes der mangler en Amiga tråd her på tweak..


    Ja, amiga.dk lever og har det fint.. Men hvad har det med sagen og gøre?


    Der skal være plads til en 'veninde' mere..


    Nå, som i måske har gættet, laver vi en lille eftersøgning på en komplet Amiga 2000HD med denne lille tråd..


    Men jeg syntes >vi< skal lade tråden være åben for al relevant Amiga snak: SW / HW


    Håber der kan findes forståelse for dette, især hos tweak folkene?!?


    Anyway, jeg skriver senere om Catweasel 4 kortet da jeg tænkte det kunne være relevant.


    fallen


    Most Wanted!

  • hehe.. god idé, jeg lægger selv inde med en amiga 500, desværre kun med 2 mb ram. så det er ikke alle mine spil jeg kan spille.. :)


    Det sku rart med lidt nostalgi engang i mellem, mangler dog lidt klassikere som street fighter 2 og Lotus..


    //Out - EcoPa

  • har også stadigvæk min Amiga 600, som jeg prøvede at tilslutte for et års tid siden. Det var ren nostalgi at spille nogle af de gode gamle spil. Så som Lotus 3, Canon Fodder og mange flere.


  • Hint, vi andre kan ikke se det billede du har indsat. Billedet peger på: file:///C:/Documents/My%20Pictures/1107-687_Amiga2000HD_logo_fix.jpg hvilket jo er C: drevet på din computer

  • Ok... Nu har jeg da rettet billedet der linkede til min pc...


    Er kommet i tanke om jeg skal uploade billedet til internettet og linke derfra...


    Men, jeg har da også naturligvis glemt hvor jeg uploader.. Det betyder ikke noget..


    Jeg har vedhæftet billedet i stedet......

  • Det er sq lidt en skam .. ! Har haft sådan en Amiga 2000HD sag der for lang tid siden, men den blev sq smidt ud da skærmen gik til .. :/

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet