Nåå, hvad skal du så til eksamen/prøve i?

• Siden hvornår er samfundsfag blevet et humaniora fag?
    I gymnasiet ligger det i den samfundsvidenskabelige kategori..

Ikke fordi det betyder så meget, men det er da underligt at placere det i en forkert "kasse".

Men der er der godt nok sket ting og sager siden jeg gik ud for 2 år siden.

MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

Originally posted by Krillen
    Siden hvornår er samfundsfag blevet et humaniora fag?
    I gymnasiet ligger det i den samfundsvidenskabelige kategori..

Ikke fordi det betyder så meget, men det er da underligt at placere det i en forkert "kasse".

Men der er der godt nok sket ting og sager siden jeg gik ud for 2 år siden.

Ja.. det er rimelig fucked up det hele.. mega forvirrende. Også mega kikset at hele deres server gik ned i går, så man ikke kunne lave den digitale prøve.
    Vi fik dog geografi prøven idag på papir.. Kunne godt ha brugt lidt mere end en halv time ..

• Nu har jeg lige været oppe i samfundsfag i dag og det gik godt.

Men jeg så lige på mit skema og der står jeg skal op til matematik tirsdag den 15 maj. Fint tænker jeg, men der står jeg skal have en prøve fra 13:30 til 17:30. Kan det virkelig passe??

Jeg har tre prøver den dag så.

9-10 matematiske færdigheder, 10-13:00 matematik problemløsning og 13:30 til 17:30 matematik.

Der står FSA ud for de to første (9 til 10 og 10-13) men den sidste står der FS10.

Hvad betyder det!?

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

• FSA: Folkeskolens Afgangs Prøve

FS10: Folkeskolens 10. klasses Afgangs Prøve (sådan ca.)

FSA = F niveua
    FS10 = E niveua

• Var også oppe i Historie idag.. Meget hæderlig opgave de har lavet :).. Godt man har 3 at vælge imellem, for det var kun den om den kolde krig der sagde mig noget.. Glæder mig til at se om censoren kunne forstå hvad jeg skrev, for det gik satme hurtigt:D

• NEEJ! hvorfor var der noget om Den kolde krig i historie nu håber jeg så sandelig at min engelsk gik godt i dag for ellers er jeg skuffet... Er total Den kolde krig nørd har lavet projekt om det osv.

Originally posted by Svan
    NEEJ! hvorfor var der noget om Den kolde krig i historie nu håber jeg så sandelig at min engelsk gik godt i dag for ellers er jeg skuffet... Er total Den kolde krig nørd har lavet projekt om det osv.

Trist:D
    Vi har haft en del om det, så det var nemt i opgave 3 hvor man skulle "beskrive et andet vigtigt eksempel på konflikten mellem øst og vest". Tog naturligvis Cubakrisen..

Originally posted by Svan
    NEEJ! hvorfor var der noget om Den kolde krig i historie nu håber jeg så sandelig at min engelsk gik godt i dag for ellers er jeg skuffet... Er total Den kolde krig nørd har lavet projekt om det osv.

Var også oppe i engelsk i dag, gik rigtig godt lige bortset fra der hvor man skulle vælgen hvilken klub (eller hvad det var) de ville passe til. Og så er det først når jeg er færdig med det hele at jeg kommer til at tænke på at de tidspunkter hvor de går til noget andet skal passe sammen med :P lol, tror der ryger en karakter eller to der :ph34r:

Originally posted by lp-freak

Var også oppe i engelsk i dag, gik rigtig godt lige bortset fra der hvor man skulle vælgen hvilken klub (eller hvad det var) de ville passe til. Og så er det først når jeg er færdig med det hele at jeg kommer til at tænke på at de tidspunkter hvor de går til noget andet skal passe sammen med :P lol, tror der ryger en karakter eller to der :ph34r:

Shit Happens;)
    Men nu er det også kun folkeskole, så det gør heller ikke noget.. Der er også nogen der siger man ikke kan dumpe i folkeskole, så jeg tager det forholdsvis roligt.. Er også kommet ind på HTX i Sønderborg