TV Serier..

• Kun 24 og Prison break for tiden.

Prison break stoppede dog for nogle uger siden og 24 stopper inde for et 2-3 uger.

Jeg har også Rome (sæson 1), men jeg syntes ikke den var "så" god, derfor gider jeg ikke bruge mere tid på den.
    Har set Lost (sæson 1+2), den var okay. Men den er meget langtrukket, og jeg føler aldrig rigtig jeg ved, hvor de er på vej hen med serien, og det er ment på en negativ måde.

• Friends
    Mythbusters
    Top Gear
    The Simpsons
    Family Guy
    American Dad
    Jericho
    Heroes
    Smallvile
    Scrubs
    South Park
    My Name is Earl
    King of Queens
    Everybody Hates Chris
    Everybody Hates Ramon
    NCIS
    Stargate : SG-1
    Stargate : Atlantis

Så kun Prison Break sæson 1, ellers blev det en Typisk jagt i byen som alle andre serier..
    Rome - har jeg tænkt mig at se.
    Lost - alt for langtrukket og ikke lige mig.. og virker i mine øjne lidt for lamt..
    24 - Har jeg ikke kunne tage mig sammen til at se

• 7th Heaven
    Gilmore girls
    Taxa
    Anna Pihl
    Langt fra las vegas
    Klovn
    Rejseholdet
    NCIS
    Friends

- Det er dem jeg ser ofte.. Der er også nogle andre jeg ser engang imellem.. Men dem der er skrevet her er helt klart dem jeg ser mest :D ..

• lige pt. så er det for det meste den nye Doctor Who serie, og venter spændt på den næste episode om 2 uger.

men ellers er det:
    Battlestar Galactica
    Stargate SG-1 (ærgeligt de har stoppet den med sæson 10... HALLOWTH ARE THE ORI)
    Stargate: Atlantis
    Star trek: The next generation
    Star Trek: Voyager
    Pen and Teller's Bullshit
    Everybody hates Chris (max griner serie :clap:)
    Simpsons

desuden er der en gang i mellem:
    Andromeda
    babylon 5
    Mythbusters

og af en eller anden grund har jeg et flip med at skulle se cosby og co. , men det går nok snart over :O

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200