Jericho er så suveræn, elsker den serie!!!!

TV Serier..
-
-
Kun 24 og Prison break for tiden.
Prison break stoppede dog for nogle uger siden og 24 stopper inde for et 2-3 uger.
Jeg har også Rome (sæson 1), men jeg syntes ikke den var "så" god, derfor gider jeg ikke bruge mere tid på den.
Har set Lost (sæson 1+2), den var okay. Men den er meget langtrukket, og jeg føler aldrig rigtig jeg ved, hvor de er på vej hen med serien, og det er ment på en negativ måde. -
Friends
Mythbusters
Top Gear
The Simpsons
Family Guy
American Dad
Jericho
Heroes
Smallvile
Scrubs
South Park
My Name is Earl
King of Queens
Everybody Hates Chris
Everybody Hates Ramon
NCIS
Stargate : SG-1
Stargate : AtlantisSå kun Prison Break sæson 1, ellers blev det en Typisk jagt i byen som alle andre serier..
Rome - har jeg tænkt mig at se.
Lost - alt for langtrukket og ikke lige mig.. og virker i mine øjne lidt for lamt..
24 - Har jeg ikke kunne tage mig sammen til at se -
Desperate Housewifes klart nok - Nok det enste tidspunkt på ugen, hvor aftenen er helliget.
Eva Longeria er for lækker
-
7th Heaven
Gilmore girls
Taxa
Anna Pihl
Langt fra las vegas
Klovn
Rejseholdet
NCIS
Friends- Det er dem jeg ser ofte.. Der er også nogle andre jeg ser engang imellem.. Men dem der er skrevet her er helt klart dem jeg ser mest
..
-
Venner.. Og ikke andet
-
det sjældent jeg sådan ser tv. men skal jeg se noget er det top gear, venner, 2 and a half men og den type serier noget der giver godt grin
-
lige pt. så er det for det meste den nye Doctor Who serie, og venter spændt på den næste episode om 2 uger.
men ellers er det:
Battlestar Galactica
Stargate SG-1 (ærgeligt de har stoppet den med sæson 10... HALLOWTH ARE THE ORI)
Stargate: Atlantis
Star trek: The next generation
Star Trek: Voyager
Pen and Teller's Bullshit
Everybody hates Chris (max griner serie)
Simpsonsdesuden er der en gang i mellem:
Andromeda
babylon 5
Mythbustersog af en eller anden grund har jeg et flip med at skulle se cosby og co. , men det går nok snart over