• Er der nogle af jer der ved om det er muligt at hente lydfilerne ud af WoW. Altså ikke musikken, da den er patenteret (de sælger jo OST), men lydfilerne, som når man dør, når Nefarian siger "let the games, begin!" Eller Patchwerk siger "Patchwerk wants to play!".

Eller er det muligt at downloade filerne et sted?

Eller er det forbudt overhovedet at få dem ud af spillet?

/Elt

• Tror godt nok ikke det er ulovligt, men det kommer vel nok an på hvilket sammenhæng du vil benytte dem til. Du kan vel evt bare optage de lyde du ønsker, og smide dem over på en cd eller noget, kan ikke helt se hvad der skulle kunne skade Blizzard så længe det er til privat brug.

Originally posted by Izaka
    Det er jo sandt nok :crazyeyes:
    Men mon ikke de kan findes et sted på nettet? Google er altid en god start :D

hehe :D

Efter et 7 ordkombinationer fandt jeg en MPQ extractor på en af de sidste sider. Ved ikke om det er imod EULA, men der kan man i hvert fald hente lydfilerne ud fra monstrene. Common.MPQ kan man dog ikke extracte. Men det er også der hvor musikken til byerne osv. ligger, men dem har jeg allerede fra Collector's og Beta kits.
    I øvrigt tror jeg ikke dét er helt godkendt, da de jo netop sælger den musik som OST. Så den tror jeg bare jeg lader ligge.
    Kunne ellers godt tænke mig musikken fra Ragnaros' Lair :razz:

Men har i hvert fald skiftet "Windows Start" lyden ud med, "Patchwerk wants to play" :D

/Elt