Nyt banner, need u help :)

• Det han har ligner nogle blomster der har fået engang blur også noget farve og det er alt.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by _WHAT_
    Det han har ligner nogle blomster der har fået engang blur også noget farve og det er alt.

jep, ved jeg :)

men mine ressultater er jeg ikke tilfreds med hehe.. så søger lidt hjælp

Originally posted by Angelus
    jep, ved jeg :)

men mine ressultater er jeg ikke tilfreds med hehe.. så søger lidt hjælp

Vis frem evt. og få afvide hvad du skal gøre frem for at en anden laver det ;)

Så lærer du også lidt :)

Originally posted by SproNx

Vis frem evt. og få afvide hvad du skal gøre frem for at en anden laver det ;)

Så lærer du også lidt :)

har ikke gemt det, da det ikke var de mb vær ;)

Originally posted by Angelus

hehe... du er da dygtig, du kan sige hvor det er fra, ikke fordi man kan se det i det link jeg skriver hehe :cheers:

1: Bare så man kunne se hvilken sammenhæng, det kommer fra. (da der er copyright på det, så folk ikke begynder at lave noget ud fra det)
    2: Da det er fra et grafisk forum, hvorfor så ikke spørger derinde? trodsalt danmarks største photoshop forum, og ham der har lavet banneret, er jo også derinde) :9xo

Originally posted by S.STAACK

1: Bare så man kunne se hvilken sammenhæng, det kommer fra. (da der er copyright på det, så folk ikke begynder at lave noget ud fra det)
    2: Da det er fra et grafisk forum, hvorfor så ikke spørger derinde? trodsalt danmarks største photoshop forum, og ham der har lavet banneret, er jo også derinde) :9xo

1. true true...

2. fordi jeg beder kan li tweak ;)

• Måske du kunne vælge at kigge på nogle af de mange tutorials til Photoshop.

Så kunne du måske kombinere et par effekter ?

Derved kan du også prale af, at du selv har lavet det :idea:

Originally posted by S.STAACK

Nu er det jo ikke ulovligt at lave noget der ligner lidt. Altså et billede med blomster der er blured og har fået en anden farve. At tage det banner der er der og kopiere og lave anden farve er derimod nok lige at gå over stregen.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by _WHAT_

Nu er det jo ikke ulovligt at lave noget der ligner lidt. Altså et billede med blomster der er blured og har fået en anden farve. At tage det banner der er der og kopiere og lave anden farve er derimod nok lige at gå over stregen.

Præcis, du har helt ret, og har aldrig sagt at angelus, ville bruge det på nogen måde, mere dem der skulle lave et banner til ham. ;)