Hej Tweakere!
Jeg har desværre fundet ud af, at vandkøling er ikke noget jeg har lyst til at prøve kræfter med mere.
Jeg skifter derimod til Shuttle, da jeg vil have noget småt men godt, let og lækkert.
Alle dele har været i brug og kan derfor ikke sendes tilbage inden for returretten.
1 x Silverstone TEMJIN TJ07B - Helt nyt, har dog boret et lille hul på pladen hvor bundkortet monteres, til reservoir. HBO: 1.500,- afhentet.
1 x LiteOn DVD drev - Ingen kvittering eller embellage, købt som OEM - HBO: 50,- ?
1 x LiteOn DVD brænder - også light scribe - Ingen kvittering eller embellage, købt som OEM - HBO: 75,- ?
3 x Gitter - 120mm - Krom - HBO: 10,- PP ?
1 x RadGrillZ 360 - Black - Bricky - Aldrig brugt - Passer IKKE på ThermoChill HE120.3 - HBO: 150,- PP ?
Jeg har også følgende liggende:
1 x Hitachi Travelstar - 40 GB P-ATA 2,5" - Har ingen kvittering - HBO: Smid et bud.
1 x 512 MB PC2-4200, DDR2-533 MHz, SODIMM 200 pin - Aldrig brugt. Ingen kvittering - HBO: Smid et bud.
1 x HP Pavilion dv9000 batteri - HBO: Smid et bud.
2 x 512 MB PC2-5300, DDR2-667 MHz, SODIMM 200 pin - Brugt i meget kort tid. Ingen kvittering - HBO: Smid et bud.
Er der nogen spørgsmål, så bare fyr dem af.
OT Frabedes.
Jeg forbeholder mig alle rettigheder som sælger.
Mvh
A. Weidemann
Edit: Kører også på HWT og H2OKoeling.dk
Edit: Vil lige tilføje, at jeg IKKE sælger før at jeg har fået min Shuttle ind af døren.. Ellers har jeg intet at administrere handlerne på.