S: Silverstone TJ07B - næsten nyt m.m.

• Hej Tweakere!

Jeg har desværre fundet ud af, at vandkøling er ikke noget jeg har lyst til at prøve kræfter med mere.
    Jeg skifter derimod til Shuttle, da jeg vil have noget småt men godt, let og lækkert. :)

Alle dele har været i brug og kan derfor ikke sendes tilbage inden for returretten.

1 x Silverstone TEMJIN TJ07B - Helt nyt, har dog boret et lille hul på pladen hvor bundkortet monteres, til reservoir. HBO: 1.500,- afhentet.

1 x LiteOn DVD drev - Ingen kvittering eller embellage, købt som OEM - HBO: 50,- ?

1 x LiteOn DVD brænder - også light scribe - Ingen kvittering eller embellage, købt som OEM - HBO: 75,- ?

3 x Gitter - 120mm - Krom - HBO: 10,- PP ?

1 x RadGrillZ 360 - Black - Bricky - Aldrig brugt - Passer IKKE på ThermoChill HE120.3 - HBO: 150,- PP ?

Jeg har også følgende liggende:

1 x Hitachi Travelstar - 40 GB P-ATA 2,5" - Har ingen kvittering - HBO: Smid et bud.
    1 x 512 MB PC2-4200, DDR2-533 MHz, SODIMM 200 pin - Aldrig brugt. Ingen kvittering - HBO: Smid et bud.
    1 x HP Pavilion dv9000 batteri - HBO: Smid et bud.
    2 x 512 MB PC2-5300, DDR2-667 MHz, SODIMM 200 pin - Brugt i meget kort tid. Ingen kvittering - HBO: Smid et bud.

Er der nogen spørgsmål, så bare fyr dem af. ;)

OT Frabedes.

Jeg forbeholder mig alle rettigheder som sælger. :)

Mvh

A. Weidemann

Edit: Kører også på HWT og H2OKoeling.dk

Edit: Vil lige tilføje, at jeg IKKE sælger før at jeg har fået min Shuttle ind af døren.. Ellers har jeg intet at administrere handlerne på. ;)

1 x Laing - D5 12V Udover det medfølger der en skummåtte, Laing Silencer Set - HBO: 300? NB: Den ene radiator er tidligere ejet af [b]GummiMogens.
    Jeg har desværre fået ødelagt den kontakt der bruges til at skrue op og ned for omdrejningerne, så den står permanent på det laveste niveau - dvs, pumpen virker stadig!

hvordan er knappen ødelagt? sidder den der? eller kan man intet gøre for at skrue på den=?

kan du evt. tage et billede af knappen?

ps. linket til måtter er det samme link som til pumpen det skal ige ændres (hvis du vil self.)

Mathias

• Link er rettet. :)

Knappen er knækket helt af.. Øjeblik, så smider jeg lige et billede. :)

Edit: Her er billedet.. [Blocked Image: http://alcoholic.dk/view.php?id=1603&thumb=true]

:cheers:

• Den kørte kanon fedt i det korte stykke tid det kørte i mit system;

Triple radiator, 2 x NB køleblokke, CPU blok, GFX blok og reservoir.. Intet problem! :)

Nåede at lure temp på CPU - 32 grader celcius @ 3.5 GHz.

• Tråden forbliver levende så længe der er en vare der ikke er solgt. :cheers:

Originally posted by Dancer
    1 x [B]EK-FC8800 GTX - SLI - Acetal (12 mm YD EK studser medfølger) - Har kvittering og originall embellage

400.-pp er budt

Ikke noteret.

• jamen så byder jeg da 500pp for Corsair HX620W. Hvis der ikke er budt det andre steder.

Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

• Der er budt 500,- PP for D-Tek FuZion & EK-Multi option RES 150 på HWT.dk

Originally posted by Susperia
    jamen så byder jeg da 500pp for Corsair HX620W. Hvis der ikke er budt det andre steder.

Noteret. :)

• 1 x LiteOn DVD drev - Ingen kvittering eller embellage, købt som OEM - HBO: 50,- ?

Hvad farve?

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Originally posted by Susperia
    jamen så byder jeg da 500pp for Corsair HX620W. Hvis der ikke er budt det andre steder.

Har fået bedre på på msn, så den er solgt. Beklager. :)

• Det helt iorden.

Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

• hej

Du skriver følgende produkt kode 122-CK-NF68
    Der er faktisk 4 forskellige ifølge EVGA! Knowledge Base

To clear things up for everyone asking how you can tell the difference with the EVGA 680i SLI boards with the fix for the Intel Quad Core CPU; EVGA will be doing a small change to its part number for this particular SKU.
    EVGA will modify the last digit of its part number to reflect this change

122-CK-NF68-AR will be replaced with 122-CK-NF68-A1
    122-CK-NF68-TR will be replaced with 122-CK-NF68-T1

Hvilken udgave ?
    på forhånd tak

Kunne være intereseret i køb af følgende
    1 x EVGA nForce 680i SLI - Produkt kode: 122-CK-NF68 - Kvittering og original HBO: 1.400,-
    1 x D-TEK FuZion CPU - (12 mm YD EK studser medfølger) - Har kvittering og original embellage - HBO: 400,- PP
    1 x EK-Multi option RES 150 - (12 mm YD EK studser medfølger) - Har kvittering og original embellage - 150,- PP
    3 x Scythe S-Flex SFF21E - Har kvittering og original embellage - HBO: 60,- PP per stk
    3 x NB-BlackSilentFan XL1 - Har IKKE kvittering, dog original embellage - HBO: 25,- PP per stk

mvh
    tinusn

• Hej. ;)

Nåhh.. jeg troede sgu jeg havde fat i det rigtige.. :P

Det er 122-CK-NF68-TR will be replaced with 122-CK-NF68-T1

[Blocked Image: http://alcoholic.dk/view.php?id=1612]

Okay, lyder da godt. :)

Skal jeg notere det, med de angivede HBO ?