Xp starter ikke helt normalt op?

  • Hey har for nyligt formateret systemet, men oplever nu at Xp ikke starter 100% korrekt.


    Jeg vælger min bruger på velkomsts siden, og den viser så skrivebordet og ikonerne helt normalt, men der kommer INGEN windows start lyd.
    Hvis jeg så f.eks. går ind i Denne computer så fryser denne.


    Dette unormale moment tager omkring 1min eller li over, så loader programmerne i process baren i nederste højre hjørne som mit antivirus osv...og samtidigt kommer windows START lyden endelig.


    Hvad silvan kan der være galt? Det jo ikke optimalt hehe...og ka virkelig ikke ha sådan nogle små problemer, de irritere mig.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • var os min egen tanke, men efter lige at have prøvet det igen (deaktiveret nettet) ka jeg sige at det ikke løste problemet.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by VojenZ
    Var det sådan fra første gange den gik ind i windows efter formatering ? Eller er det kommet løbende efter ?


    Fra første gang.



    EDIT: Nu starter dt pludselig fint nok...lukker tråden.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

    Rettet en gang, sidst af JuiCe ().