Tatovør i Århus?

  • Går sådan og overvejer at få lavet en tatovering, men jeg aner ikke hvilke steder i Århus der er gode! Har hørt noget om at ved Madam Blue Tatoo skulle de ikke være særlige grundige, og har set et par tatoveringer som ikke er så flotte, men til gengæld også andre som er sindsygt pæne .


    Er der nogen af jer der har haft gode erfaringer med en tatovør i Århus og omegn? :rolleyes:

  • Jeg har set en oppe omkring Frederiksgade, tæt ved rådhuset og banegården, men har aldrig været derinde, så jeg ved ikke om den er god eller hvad den er.


    men kigger lige med, da jeg selv har overvejet at få en tatoo på et eller andet tidspunkt...

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

    Rettet en gang, sidst af Foxx ().

  • Quote

    Originally posted by Sensation
    Du kan lurer her, de snakker om det HELT samme emne! Håber det hjælper dig på rette vej.


    CLICKY


    Tak for det! :)

  • Det er jo vigtigt som du gør at forhøre sig om gode/dårlige steder. Når jeg skal "tusses" tager jeg turen fra Esbjerg til Herning til Frank Dickmannn tattoo. Han er yderst god og det er jo heller ikke så langt fra Århus.... 8)

    MSI K9N sli platinum
    AMD 3800+ x2
    Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
    WD Caviar SE16 320 gb
    2*1 kingston value pc5300
    Asus EAH 3650 HDMI
    Samsung SH-S203B dvd brænder
    Toshiba HD DVD drev
    Acer 17" AL1714MS,8ms
    Logitech z 3e

  • hvis du gider de 45 Min. i tog, kan jeg på det krafigste anbefale Magoo Tatoo i Silkeborg, på Nygade. Både Jan og Gert er begge rigtig dygtige og jeg får KUN lavet der. Kanske det er lidt dyrere end ved Madam blå, men det er noget man skal have siddende i ret lang tid!

  • Tak skal I have! Må da hellere få tjekket de steder ud så . Gider ikke ende med at have noget der er grimt, skævt og ligner noget en 5årig har lavet :rolleyes:

  • Carina, jeg ved godt der er lidt langt men ska du ha en go tatovør ska du prøve at kontakte Sune i ribe har selv fået lavet en tatoo hos ham og ved at min næste ska helt sikkeret os laves hos ham :9xo


    kender flere som har været nede ved ham som os siger han er kanon go til at lave dem.


    du kan jo tjekke hans hjemmeside hvis du har lyst til at tage den lange rejse helt til ribe hvis du kan få en tid hos ham: http://sunes-tattoo.dk/


    *EDIT* ved godt topic er fra 4 månede men hva kan det skade? *EDIT*


  • 4 måned i 2007 ;)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet en gang, sidst af dasjap ().