Omkreds? ||| Matematik Opg.


  • Flot formel og du har vidst ret omend jeg ikke fattede hat af den.


    Diameter * Pi er nok svaret.... Har ikke haft matematik i over 20 år, så noget af HD´en er sikkert røget :O


  • Ja?, det er også rigtigt hvad de siger så... Radius i anden x (gange) 3.14... doh' ?

  • JEG har reddet din røv denne gang, og hvis du ikke gør som jeg har skrevet så får du forkert i din opgave...JEG LYVER IKKE!!! håber du ser den her besked, for jeg tager ikke fejl!


    (har klæbehjerne ser du... ;) )

  • Quote

    Originally posted by Noobie


    Ja?, det er også rigtigt hvad de siger så... Radius i anden x (gange) 3.14... doh' ?


    NEJ DET ER EJ, for du skal finde omkredsen!!! DOH! hva? de havde givet dig alrealberegningen....

  • Quote

    Originally posted by Comp-n00ben
    JEG har reddet din røv denne gang, og hvis du ikke gør som jeg har skrevet så får du forkert i din opgave...JEG LYVER IKKE!!! håber du ser den her besked, for jeg tager ikke fejl!


    (har klæbehjerne ser du... ;) )


    Nej?, Rotte og Bubbi skrev noget. Også skrev du noget der mindede meget!!! 8o


    Men whatever.. TARK TIL JER ALLE!!! :D


    (btw, Der er en pagt for "os" der kalder os noget med n00b, som siger at vi ikke må beskylde andre for at være noobs. For det er modpartens største og mest magtfulde argument vis i nu skulle blive fjendtlige mod hinanden... OK? 8o )

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Tjek this out : http://www.cecm.sfu.ca/pi/pi.html *G* :))


    det er da godt nok det kedeligste du har vist os, til dags dato... grillrotten...det er jo ik nødvendigt...han HAR fået hjællp... :]


    ...og noobie...bare spørg igen hvis du vil have hjælp en anden gang...så er der da noed herinde jeg kan hjælpe med... :))

  • Quote

    Originally posted by Comp-n00ben


    det er da godt nok det kedeligste du har vist os, til dags dato... grillrotten...det er jo ik nødvendigt...han HAR fået hjællp... :]


    ...og noobie...bare spørg igen hvis du vil have hjælp en anden gang...så er der da noed herinde jeg kan hjælpe med... :))


    Hey... Han ville have det rigtige tal for PI.... og der får han der med en helvedes masse decimaler... og på fransk endda.... :)) Syntes nu det var sjovt nok. *G*

  • Quote

    Originally posted by Bubbi
    Her er pi med 10.000 decimaler...
    http://www.cecm.sfu.ca/projects/ISC/dataB/isc/C/pi10000.txt


    Og der kan du downloade den med 50 millioner decimaler.. :T
    http://www.cecm.sfu.ca/projects/ISC/data/pi.html


    50 mio decimaler??? wouw...jeg plejer bare at nøjes med 2...hehe....så må man da kede sig pænt meget hvis man finder frem til SÅ mange decimaler, for det får man da aldrig brug for....


    og noobie: ja bubbi sagde det rigtige...men det gjorde grill ik'....'i anden' er jo ik det samme som x2 ved du ik det?


    (ik fordi han var dum at tage fejl, det kan jo ske for enhver...)


  • Naturligvis findes der nogen der har brug for flere decimaler end 2.... Måske ikke i folkeskolen, men de findes. ;)


    og nej, jeg har aldrig sagt at et tal i anden er det samme som x2, så luk lige spalten...


    (Ik fordi du er uvidende fordi du går i folkeskolen, men derfor har du stadig en hel del at lære.)

  • grillrotten >>


    hallo du! - kan vi liiiige få salontonen her?!


    jeg har ikke sagt noed dårligt om dig...jeg sagde til noobie at 'i anden' ikke var det samme, jeg sagde det ikke til dig, desuden går jeg ikke i folkeskole...jeg går på hhx....prøv lige at slappe af....!

  • Quote

    Originally posted by Comp-n00ben
    grillrotten >>


    hallo du! - kan vi liiiige få salontonen her?!


    jeg har ikke sagt noed dårligt om dig...jeg sagde til noobie at 'i anden' ikke var det samme, jeg sagde det ikke til dig, desuden går jeg ikke i folkeskole...jeg går på hhx....prøv lige at slappe af....!


    Herinde får man høvl når man spiller smart ;)


    Nok derfor.


    Et lille råd => Vær ydmyg når du skriver dine indlæg - lad være med at blære dig over din viden, det er klamt (efter min mening)

  • Quote

    Originally posted by Bubbi
    På HTX brugte vi 3.1428571 som Pi...
    Vores lærer mente at man lige så godt kunne være lidt mere præcis end bare 3.14.. :D
    Han var en underlig en.. :T


    Det hjælper ikke meget hvis i brugte 3,1428
    for det er 15 istedet for 28 ;)