vil lige se hvor i bor henne af.... hehe
-
-
KBH...
-
gad jeg så godt og bo i stedet for lille Juelsminde i Jylland
-
du får altså ikke min adr.
bor tæt på Roskilde ...
-
Originally posted by PLauGe
du får altså ikke min adr.bor tæt på Roskilde ...
havde jeg nu heller ikk tænkt mig... ville bare lige se hvor meget vi er delt ud over hele Dk
-
Originally posted by niszen
gad jeg så godt og bo i stedet for lille Juelsminde i JyllandForstår jeg sgu godt. *G*.... Det er dog ikke den fedeste by jeg har boet i, men det er det fedeste område i Danmark syntes jeg.... Jeg skal dog længere ind til centrum på et tidspunkt... Bor i udkanten nu..
-
Se min location
-
Originally posted by GrillRotten
Forstår jeg sgu godt. *G*.... Det er dog ikke den fedeste by jeg har boet i, men det er det fedeste område i Danmark syntes jeg.... Jeg skal dog længere ind til centrum på et tidspunkt... Bor i udkanten nu..
okay du må glæde dig meget.... Jeg flytter der over senere i mit liv, altså når jeg er gammel nok til at flytte hjemmefra og har de penge der skal til.. hehe
-
ballerup
-
okay du må glæde dig meget.... Jeg flytter der over senere i mit liv, altså når jeg er gammel nok til at flytte hjemmefra og har de penge der skal til.. heheHar boet der inde før, men joh, jeg ser da frem til at komme der ind igen på et tidspunkt. Ulempen er bare at det koster en del mere, men det går vel nok...
Well, du er jo egentlig gammel nok mere eller mindre. Jeg flyttede hjemmefra i 1994 da jeg var 15.... men det med penge er jo så noget helt andet for de fleste.
-
Øst Lolland it is
-
Har boet der inde før, men joh, jeg ser da frem til at komme der ind igen på et tidspunkt. Ulempen er bare at det koster en del mere, men det går vel nok...
Well, du er jo egentlig gammel nok mere eller mindre. Jeg flyttede hjemmefra i 1994 da jeg var 15.... men det med penge er jo så noget helt andet for de fleste.
så går der jo lige et år mere før jeg er 15.... hvordan kunne du have råd til af flytte da du var 15 år??
-
så går der jo lige et år mere før jeg er 15.... hvordan kunne du have råd til af flytte da du var 15 år??Skrev nu også mere eller mindre... Alt er realativt...
Tja, gad ikke bo "hjemme" efter min far døde i 1994, så man kan jo hvad man vil.... Hvis man bare vil det stærkt nok...
-
Skrev nu også mere eller mindre... Alt er realativt...
Tja, gad ikke bo "hjemme" efter min far døde i 1994, så man kan jo hvad man vil.... Hvis man bare vil det stærkt nok...
jaaa det kan man sku!!... Boede du også på Sjælland inden han døde??
-
Hehe, det kan være grill er skabsjyde -
jylland @ vejen...
Byen hedder vejen... nej jeg bor ikke på vejen
*gg*
-
Ja, jeg er også født her ovre...
og nej, jeg er ikke skabsjyde.. :] ... Har aldrig boet i jyde-land og kommer heller ikke til det. Syntes nogle år på Fyn / Svendborg var rigeligt...
-
Well bor i Århus, men er født i kolding, så jyde er jeg da, dog er jeg den eneste fra familien der er født her i jylland resten af familien kommer fra sjælland, ikke altid sjovt at være den enste jyde til familie fester
-
æ bo å als, i jen lil by kåldet Nø'borg, i sønderjylland...
-
Originally posted by OriGiN
æ bo å als, i jen lil by kåldet Nø'borg, i sønderjylland...Jaha man!! Fo' vi lev' u å æ ø å æ å
Mojn!