Gem/flyt emails

• Hejsa
    Kan det lade sig gøre at flytte sine emails til en anden hd, formatere og sæt dem tilbage?
    Det går jo ikke med inporter/eksporter da det jo skal være til et andet emailprog.
    Spec. XP og Internet Explorer

SOLTEK SL-75FRN2
    AMD Barton 2500+
    1GB PC 2700
    Asus N6600GT
    IN A THERMALTAKE

Originally posted by SadButTrue
    ok Gril
    men ligger alle emails i en fil og hvor gemmer windåsen den?

Ja, det gør Outlook hvis det er det du snakker om.... Den ligger i Outlook-mappen et sted. Du kan se inde i programmet hvor precist....

Det jeg altid gør er at sætte Outlook op til at bruge min mail-fil som ligger et andet sted.... dvs. en anden partition, så hvis alt går i fisk, så sker der ikke noget med mine mails og adresser...

• Typisk ligger den i C:\Documents and Settings\"usernavme"\local settings\Application data

Kan ikke lige huske den i hovedet - sidder på arbejde på en NT4 maskine :(

Du kan også se / vælge hvor den gemmer filerne under indstillingerne for outlook ;)

• jeg er nok nødt at bede om lidt mere hjælp
    der er godt nok en mappe der hedder outlook express men den fylder under 4 mb og det VED jeg at der kan alle mine mails ikke ligge.
    og da jeg ikke kan finde dem kan jeg ikke flytte dem.

SOLTEK SL-75FRN2
    AMD Barton 2500+
    1GB PC 2700
    Asus N6600GT
    IN A THERMALTAKE

Originally posted by DarkhorZe
    Bliver mails ikke gemt som .eml filer ? eller det bare noget jeg har drømt?

jo det tror jeg i express - mener de hedder .pst i m$-outllook ;)

Originally posted by Aerial

jo det tror jeg i express - mener de hedder .pst i m$-outllook ;)

Aaah okay ;) Jeg bruger ikke rigtig Outlook mere - er bange for at blive ramt af en dum virus eller noget :P

Originally posted by DarkhorZe

Aaah okay ;) Jeg bruger ikke rigtig Outlook mere - er bange for at blive ramt af en dum virus eller noget :P

I den nye udgave (vidst nok kaldet version 11) er deres outlook faktisk blevet ganske lækker ;)

Originally posted by Aerial
    I den nye udgave (vidst nok kaldet version 11) er deres outlook faktisk blevet ganske lækker ;)

Ikke bare ganske lækker, men KANON LÆKKER !... :)) .... Totalt nice...

Microsoft har for en sjælden gangs skyld fixet en masse af de ting jeg har gået og brokket mig lidt over.

Bl.a. det med at man kan smide Outlook ned i tray uden at skulle bruge et specielt program til det. De har også lavet en kanont godt SPAM-koncept. Inddelingen i inbox er også for nice... :))

... og joh, det hedder OFFICE 11 / OFFICE 2003...

• .. Hvor kan man hente den nye Outlook henne? Jeg har faktisk ikke hørt om "11´eren" før - derfor ville det være Top Nice at årøve den ?(:)