Hej..
Er der nogen af jer der har fået en ny dvd, biografbiletter eller rødvin? Det eneste jeg har fået er nemlig stadig den overspækkede actionthriller Human Timebomb..
Hej..
Er der nogen af jer der har fået en ny dvd, biografbiletter eller rødvin? Det eneste jeg har fået er nemlig stadig den overspækkede actionthriller Human Timebomb..
Nej, skulle vi da ha en anden dvd ?
Men har stadig ikke set noget til rødvinen nu du minder mig om det....
Jeg har hverken fået rødvin, dvd eller hosting. Fik ellers en mail hvad jeg ville have ang. hosting, men de svarede aldrig igen på mit svar.
Jeg er sq ligeglad nu. De kan beholde deres lort.
Ja jeg har også helt opgivet deres hosting som jeg ellers vandt.
Så nu kan de rende og hoppe !
Jeg fik den fantastiske "Time Bomb", ellers har jeg ikke set noget til billetter eller rødvin..
der ville ikke komme ny dvd MEN en ny konkurrence med nogle andre dvd'er og der lovede han at de ville komme med det samme
mathias
QuoteOriginally posted by tunfisk
der ville ikke komme ny dvd MEN en ny konkurrence med nogle andre dvd'er og der lovede han at de ville komme med det samme
mathias
.... og hvor meget kan man så bruge det til, når man vandt den gamle konkurrence?
Er det stadig ikke bragt i orden? Har sku haft masser af sjov ud af den konkurrence indtil videre
Human Timebomb, haha
du kan ikek bruge det til noget men zlinky kunne bruge det fordi I fik ikke ny dvd
Mathias
QuoteOriginally posted by tunfisk
du kan ikek bruge det til noget men zlinky kunne bruge det fordi I fik ikke ny dvd
Mathias
Tror nu han mente hvor meget os vinderne kunne bruge det til.. altså en ny konkurrence..
QuoteOriginally posted by Zlinky
Hej..
Ved snart ikke hvad jeg skal sige
En anden ting - dit signatur billede virker ikke. Lukker sku snart for muligheden for at linke til eksterne billeder.
alcoholic.dk has been down due to serious server problems caused by crackers. -.-
It will be up later this week
I'm very sorry for the incovience.
alcoholic.dk will be running on a new and better server, with the posibility for running highres images.