Uge #15: Danske dyr

Originally posted by Mikkel

Damn... 8o Det er da nok en af de til dato mest fascinerende billeder jeg har set her på Tweak. Det er godt nok flot skudt!! :cheers:

Ja, det kan man vidst kun være enig i :)

Man er fristet til at spørge, hvordan det er lykkedes at fange billedet ?

Også lader det ikke til at abekattene kom med :crazyeyes:

• Jeg er også meget skuffet over at burger ikke har lagt et billede op endnu, kunne jo tyde på hun selv var på besøg i barskabet og blev lidt for meget abe til at styrer kameraet :T

Tjaa myggen sad fint stille på sin pind, så det var ned på røven og side på plænen også nærme sig stille og roligt. Glemt stativ så dyb indånding hold vejret og klik.

Det er taget med sigma 150mm macro.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by _WHAT_
    Jeg er også meget skuffet over at burger ikke har lagt et billede op endnu, kunne jo tyde på hun selv var på besøg i barskabet og blev lidt for meget abe til at styrer kameraet :T

Kan vel nå det endnu. Har dog så ikke haft tid til at sætte kameraet til og kigge billeder igennem, men lidt blev der da taget - også af aberne; Macimuz og WebT. Er ikke helt sikker på jeg fik Mikkel med :crazyeyes:

Dit billede er godt nok imponeret _WHAT_! Men der er også et eller andet ved Lahnet's og Lskov's billeder jeg godt kan lide :9xo

• Fair nok, det er squ godt gået :9xo

Den myg eller det kryb her på værelset sad bestemt ikke stille. Tror rent faktisk den dansede til musikken. Omend, så det sådan ud 8o

• Syns Lahnets billede er total fedt ! :clap:

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Originally posted by Angel-Lover
    Min lille Torty som nyder det dejlige vejr. :)
    Taget med et lille gammelt OLYMPUS 300 Digital Camera .. Jeg synes ikke at billedet er noget specielt men synes at det var lidt sødt alligevel :) .

der er hvis meldt afslapning hehe

men jeg skal vel lige nævne at jeg ææææææææææælsker katte