Problem med ati driver!

  • Hej jeg har et problem med min ati driver jeg har hentet den nyeste til windows vista og installerede det virkede også fint men så ville jeg have mine to skærme til at køre udvidet skærm i stedetfor klon og når jeg så slukker pc'en kan jeg ikke starte den op igen den kommer bare ind til velkommen og så går den i blå skærm og genstarter så skal jeg ind og lave en gendannelse med vista cd'en og så køre den igen men så virker mit udvidet skærm jo ik nogen der har en løsning???

    ASUS P5AD2-E Premium
    P4 640 3.2 GHz * ZALMAN CNPS 7700-Cu
    Samsung 2 x 512 MB DDR2 PC4200
    HIS Excalibur X800XL IceQ II Turbo 256 MB GDDR3
    1xWD Raptor 74GB * 2x200GB Maxtor
    Cooler Master CM Stacker * NorthQ Super Silent 400watt

  • Synes der var en herinde der advarede mod at den nyeste ati driver til vista var buggy?
    Ihvertfald, så prøv med den næst-nyeste?


    Her var tråden:
    http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=81903&sid=


    Og et indlæg derfra:


    http://www.driverheaven.net/windows-rade...ista-7-3-a.html


    If you experience the blue screen after installing Catalyst 7.3 drivers and rebooting (the system usually blue screens right after a reboot), go into safe mode. Then:



    Invoke the RUN command (either by clicking Start and Run, if you have Run enabled in the Start Menu, or by holding the Windows key and pressing R).
    Type SERVICES.MSC and hit Enter.
    Locate the service called ATI External Event Utility
    Right-click it and select Properties
    Under Startup type, pull the menu down and select Disabled.
    Click Apply and OK.
    Reboot. The computer should start up normally.
    This process disables Catalyst Control Center's ability to auto-detect a hot-swapped display. In other words, if you plug in a monitor while the computer is on, the Catalyst software won't detect it. Makedon notes that if this workaround doesn't do the trick, you can simply use the Catalyst 7.2 drivers until AMD posts a fix.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

    Rettet en gang, sidst af JuiCe ().

  • tak hvor kan jeg hente 7.2 henne?

    ASUS P5AD2-E Premium
    P4 640 3.2 GHz * ZALMAN CNPS 7700-Cu
    Samsung 2 x 512 MB DDR2 PC4200
    HIS Excalibur X800XL IceQ II Turbo 256 MB GDDR3
    1xWD Raptor 74GB * 2x200GB Maxtor
    Cooler Master CM Stacker * NorthQ Super Silent 400watt