S: OZ Hydra 7x16, ET 42, 4x108

  • Quote

    Originally posted by xdream


    Jah dette gælder hvis man installere anden komplet undervogn... Ved "normale" sænkningsfjedre, må man max sænke 40mm, da synsmanden ellers er bange for at fjedren springer af, eller hvad det nu er de siger....


    Det er altså noget vrøvl!
    Jeg har fået sænket min 45mm med H&R fjedere, som er TüV godkendt - så min bil både er lovlig på vejen og kan synes med dem.

  • Quote

    Originally posted by mag|c
    Det er altså noget vrøvl!
    Jeg har fået sænket min 45mm med H&R fjedere, som er TüV godkendt - så min bil både er lovlig på vejen og kan synes med dem.


    Jeg siger bare hvad jeg har fået at vide ved sidste syn, da jeg spurgte ham ad... Så believe it or not, your choice... Men altså fra 40mm til 45mm er der jo, jah sjovt nok kun 5mm!!!!

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Quote

    Originally posted by NiEn
    jeg vil da gerne have budt 4k :D


    men tror sku heller ikke de kan være på min, den er sænket 60/60 :)


    du har pm, hvis du ikke har set det ;)

  • Quote

    Originally posted by NiEn


    der er da ikke noget max, der skal bare være 50 cm fra jorden op til underkanten til dine lygter :D


    Ja, det er da også det jeg har hørt..


    Men jeg er da ligeglad.. Voldsænker da også min bil.. Sålænge jeg jeg kan undgå at få små-sten i indsugningen er den ikke for lav :))


    Til topic ->> Synes du skal tage imod 4000,- som et godt bud.. 5k er lige en smule i overkanten IMO :)

  • Quote

    Originally posted by Angelus
    folk spare jo mindst 2k ved at købe dem here til 5k... så syntes da det er en go handel for dem...


    Gør de jo ikke?


    Der er ingen dæk på dine, og 4 nye med dæk og afbalancering kan erhverves for 7k..


    Det må jo siges at være billigere :)


  • 4 dæk kan fåes for under 2k, og de monters og afblancers for under 500 såå...

  • Quote

    Originally posted by Angelus


    4 dæk kan fåes for under 2k, og de monters og afblancers for under 500 såå...


    Ja? Så ligger vi stadig 500,- over de 7k som 4 SPRIT nye fælge med dæk og afbalancering koster ;)

  • Quote

    Originally posted by GummiMogens


    Ja? Så ligger vi stadig 500,- over de 7k som 4 SPRIT nye fælge med dæk og afbalancering koster ;)


    under 2k og under 500... = mindre end 2k og mindre end 500 hehe... men nok om det...



    der må være nogle der ude der kan bruge dem