Jeg var ude og se den første finalekamp ved DM i ishockey. Jeg havde selvfølgelig kameraet med for at prøve at fotografere lidt af den slags.
Husk der er mulighed for at skrive en kommentar til tingene inde i min blog.
Jeg var ude og se den første finalekamp ved DM i ishockey. Jeg havde selvfølgelig kameraet med for at prøve at fotografere lidt af den slags.
Husk der er mulighed for at skrive en kommentar til tingene inde i min blog.
Der er sgu nogle gode billeder der.
Syntes du har fanget det Face-off fra en rigtig god vinkel. Man må altså ikke stille sig ind på isen for at ta billeder
Det overraskede mig egentlig at Herning slog AAB med SÅ meget. Jeg troede/håbede egentlig at de ville være meget tættere hinanden. Var helt på at det ville komme ud i 7 kampe, inden de tævede AAB 7-2.
Men det var selvfølgelig også bare den første kamp, og AAB'erne har nok været lidt mere udmattede end Herning, som har været fri for at spille kampe i 10 dage.
Tror stadig at vi får en spændende finale over 7 kampe, og med et AAB hold der skuffet må gå derfra med sølvmedaljer, for 4 år i træk.
Super skarpe billeder
Ja jeg håber også vi for mere jævne kampe så vi kommer ud i alle 7
Aab tabte jo også en 11-2 eller sådan noget mod sønderjyske og vandt den efter på hjemmebane så det kan nemt vende.
Ja Herning har haft en pause men det er jo både ondt og godt. De har ikke haft noget regulær kamp hvor aab er rigtig form stærke på det punkt så både ondt og godt.
QuoteOriginally posted by _WHAT_
Ja jeg håber også vi for mere jævne kampe så vi kommer ud i alle 7
Aab tabte jo også en 11-2 eller sådan noget mod sønderjyske og vandt den efter på hjemmebane så det kan nemt vende.
Ja Herning har haft en pause men det er jo både ondt og godt. De har ikke haft noget regulær kamp hvor aab er rigtig form stærke på det punkt så både ondt og godt.
Det giver lidt mere mening at de taber i Vojens, da deres bane er vild lille.
Herning burde være stor nok til at de kan få fart på, men de blev bare fuldstændig udspillet.
Håber og tror bare de var trætte efter deres sidste kamp mod Vojens.
Forresten, pausen er super god for Herning. Der kommer masser af småskader i kampene som de har haft en mulighed for at komme sig over. Selvom det måske bare er blå mærker, er det godt at være helt klar til kamp når det går igang igen. AAB har ikke haft mulighed for at restituere på nogen måde.
Jeg er ret sikker på formen ikke tager skade for Herning spillerne. De har jo nok trænet i deres pause, og selv hvis de ikke har, burde det ikke være det store problem.
AAB var trætte og ømme, mens Herning var født på ny.
meget flotte billeder igen mester
Rigtig fede billeder
Resultatet overrasker nu ikke mig. Herning har fuldstændig styr på Aab, og jeg ser ikke den her serie gå i ret meget mere end max 5 kampe før Herning er mester for 13. gang.
QuoteDisplay MoreOriginally posted by fhqwhgad
Det giver lidt mere mening at de taber i Vojens, da deres bane er vild lille.
Herning burde være stor nok til at de kan få fart på, men de blev bare fuldstændig udspillet.
Håber og tror bare de var trætte efter deres sidste kamp mod Vojens.
Forresten, pausen er super god for Herning. Der kommer masser af småskader i kampene som de har haft en mulighed for at komme sig over. Selvom det måske bare er blå mærker, er det godt at være helt klar til kamp når det går igang igen. AAB har ikke haft mulighed for at restituere på nogen måde.
Jeg er ret sikker på formen ikke tager skade for Herning spillerne. De har jo nok trænet i deres pause, og selv hvis de ikke har, burde det ikke være det store problem.
AAB var trætte og ømme, mens Herning var født på ny.
Pauser kan være lige så dårlige som de kan være gode. Der er mange spillere som hellere vil gå i 7 kampe i alle serier, og bare køre ud i et. Træning kommer aldrig op i det samme tempo som kamp, så de mister lidt af farten.
Det ser dælme proff ud det der! Ham med skæget i sort hvid er
Rigtig gode billeder, lidt sejt der hvor du fanger ham med tandbeskytteren halvt ude af munden
Fede billeder WHAT, du skal ikke til Aalborg og "skyde" lidt i aften så ? Tror desværre ikke Aab formåer og feje Herning af banen og ta guldet, men lad os nu se Nu vi er inde på ishockey, så tog jeg billeder fra åbningskampen i Gigantium is-arena ( det var mod Frederikshavn ) , dem kan i se her http://www.pilgaard.eu/galleri/thumbnails.php?album=5 . Ved godt de ikke er så gode igen, men gjorde det så godt jeg kunne med mit kompaktkamera oppe fra "is-balkonen"
Nej jeg kommer ikke lige til Aalborg. Jeg har gratis adgang til alle hjemme kampe men dem ude i byen skal jeg selv betale for plus transport og så meget går jeg heller ikke op i ishockey
QuoteOriginally posted by _WHAT_
Nej jeg kommer ikke lige til Aalborg. Jeg har gratis adgang til alle hjemme kampe men dem ude i byen skal jeg selv betale for plus transport og så meget går jeg heller ikke op i ishockey
Arh øv det var træls, den nye is-arena er ellers rigtig fed. Det ved jeg da jeg selv går og arbejder derude
QuoteOriginally posted by Marquis
Arh øv det var træls, den nye is-arena er ellers rigtig fed. Det ved jeg da jeg selv går og arbejder derude
Ja ser ud til når man ser kampe deroppe fra
QuoteOriginally posted by Marquis
Ja det er sgu en lækker hal i har fået jer. Nu kan det jo også være der kommer NHL klubber og spiller i den ligefrem