Internet lagger

  • ja herj...


    ehm.. jeg har haft 512/512 k/bit og nu har jeg fået et nyt 5m/512K/bit men det er som om at min internet er blevet langsommere når jeg spiller.. hvordan kan det være ?? måske skal der en formattering til ?? jeg har også testet mit net inde på tdc hjemmeside og der sagde den at den var 4.5 m/bit ???? :pokey:

  • Hmm hvis det er i spil er det enten din game server, eller din computer der er for sløv.


    Sidste mulighed kan være spy- & adware, eller andet snavs. Formatering ville gøre underværker hvis det er virus, adware, spyware etc. Prøv lidt forskellige servere.


    Hvad indeholder din computer?

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • hvilke spil spiller du?

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • deler din computer netværk med en anden computer?


    evt. en der bruger noget p2p eller torrent?


    mange p2p og torrent programmer plejer at suge HELE forbindelsen hvis der ikke er sat download/upload begrænsning på...


    lav evt en system clean med spybot, search and destroy


    og grunden til at den kun viser 4.5 mbit inde på tdcs speedtest er typisk fordi de aldrig sælger "ren" 5mbit, forbindelsen er typisk en smule langsommere...


    "ren" 5mbit er 5120 kbit

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200